دبیرکل کتائب حزب الله عراق با محکوم کردن استفاده آل خلیفه از سعودی‎ها برای سرکوب مردم خود جریان مقاومت را حامی این مردم ستمدیده دانست.
کد خبر: ۳۷۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 13 February 2017

به گزارش تابناک : حجت‎الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری از رهبران بسیج مردمی عراق روز دوشنبه در ششمین سالگرد انقلاب بحرین در مدرسه عالی امام خمینی(ره) گفت: ملت شجاع بحرین هر روز نشان می‎دهد که از شکنجه و مرگ نمی‎هراسد و ملتی حسینی و مقاوم است.


وی افزود: بسیار سخت است که ملتی بدون سلاح در برابر نظام بایستد و این مساله سبب فریب نظام شد زیرا نظام اعتقاد داشت که ملت نمی‎تواند کاری در برابر او انجام دهد.

حیدری اظهارکرد: آل خلیفه رهبران و زنان بحرینی را بازداشت کرد و به تخریب مساجد پرداخت و پرچم‎های حسینی را به آتش کشید و به مراسمات مذهبی نیز حمله کرد؛ آنها نماز جمعه را تعطیل کردند و مراکز سیاسی و ملی را نیز به تعطیلی کشاندند و شهروندان اصیل بحرینی را از تابعیت بحرینی محروم کرد.


وی گفت: آنها تابعیت نماد بحرین یعنی شیخ عیسی قاسم را نیز سلب کردند و سه جوان دیگر را بدون محکامه به قتل رساند؛ نظام گمان کرد که این جنایت‌ها سبب توقف انقلاب می‎شود.

این فعال بسیج مردمی در عراق تصریح کرد: دیکتاتوری نظام تنها بر عزم و اراده و ثبات و تمسک به راه انقلاب می‎افزاید و آمادگی مردم را برای رویارویی در مراحل جدید با نظام را افزایش خواهد داد.


وی افزود: بسیاری از آزادگان منطقه در خارج از بحرین آماده تحمل مسئولیت در صورت ادامه ظلم و جنایت و ستم آل خلیفه به خصوص قرمز هستند؛ نیروهای مقاومت در عراق و خارج از عراق که در برابر ارتش آمریکا و داعش ایتساده اند آمادگی کاملی برای یاری رساندن به این ملت مظلوم دارند.


حیدری اظهارکرد: هر نظامی که از ارتش سایر کشورها یاری بخواهد باید منتظر نیروهای مقاومت از سایر کشورهای دیگر برای یاری این ملت مظلوم نیز باشد؛ نیروهای مقاومت این ملت مظلوم را در مقابل سعودی‎های جنایتکار یاری خواهند داد.


وی گفت: دوران استبداد و سرکوب ملت‎ به پایان رسیده است و عراق و ایران و یمن نیز بهترین شاهد برای این مدعی هستند و نظام آل خلیفه نیز باید بداند که دوران حمایت و ضمانت‎های آمریکا برای حکومت‎های عقب افتاده عربی به پیان رسیده است.


این فعال بسیج مردمی در عراق تصریح کرد: رژیم صیهونیستی که نطفه حرام آمریک است و از بهترین امکانات این کشور نیز بهره می‎برد روز به زوال است؛ حاکمان عربستان و بحرین بدانند که آمریکا هیچ وفایی ندارد و در آینده نزدیک به پای آمریکا خواهید افتاد که شما را حفظ کند ولی او چنین کاری نمی‎کند؛ چناچه برای صدام و قذافی و بن علی نیز این حمایت را ادامه نداد.


وی افزود: ملت بحرین از انقلاب خود عقب نشینی نخواهد کرد و قطعا این پیروزی با پیروزی ملت بحرین گره خواهد خورد؛ همانگونه که آزادی فلوجه یا آزادی حلب و پیروزی جنگ 33 روزه با پیروزی در جنگ غزه تفارن یافت.


حیدری اظهارکرد: این درحالی است که سرانه‏ها در تلاش برای مخدوش کردن ولی امر مسلمانان هستند و در این راستا بر طبل حزب اگرایی و ملی گرایی و مذهب گرایی می‎پردازند تا با استفاده از شکاف مذهبی و ملی و نژادی به اختلاف افکنی بپردازند.


وی گفت: مطمن باشید که خون شهدای بحرین زمینه ساز سرنگونی آل خلیفه خواهد بود و این مساله تحقق وعده الهی است؛ جبهه مقاومت به رهبری ولی امر مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران و همچنین حزب الله لبنان و مرجعیت دینی و بسیج مردمی و ارتش سوریه و مجاهدان در سوریه و انصارالله یمن و مجاهدان پاکستانی و نیجریه و فلسطین و ملت مجاهد بحرین سرنوشت منطقه را ترسیم می‎کنند.




منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار