نمایش "ویولن تایتانیک" به کارگردانی پیترو فلوریدیا ،کارگردان ایتالیایی که پیش از جشنواره تئاتر فجر اجرا شده بود دوباره به صحنه می‌رود.
کد خبر: ۳۷۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 13 February 2017

به گزارش تابناک : نمایش "ویولن تایتانیک" کار مشترک گروه تئاتر موج و کمپانی متیچی ایتالیا با حضور بازیگران ایرانی و افغانستانی از یکشنبه اول اسفندماه سال جاری اجرای خود را در کارگاه دکور رودکی از سر می‌گیرد.

این نمایش که نگاه تازه ای به ماجرای غرق شدن کشتی تایتانیک دارد، پیش از این با استقبال کم نظیر مخاطبان روبرو شده بود، اما به علت همزمانی با جشنواره تئاتر فجر و اجرای گروه لهستان در پارکینگ تالار حافظ،  موقتاً به اجرای خود پایان داده بود.

"ویولن تایتانیک" به تهیه کنندگی آرش عباسی از روز یکشنبه اول اسفندماه ساعت 19 در کارگاه دکور رودکی به صحنه خواهد رفت و پیش فروش بلیت‌های آن از ساعت 12 روز پنجشنبه 28 بهمن در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند بلیت‌های  سه اجرای نخست این نمایش را با تخفیف ویژه از سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com    تهیه کنند.

"نسبیت خاص" تمدید شد

اجرای نمایش"نسبیت خاص" به کارگردانی سمانه زندی نژاد به دلیل استقبال تماشاگران تا جمعه 29 بهمن ماه تمدید شد.

مونولوگ "نسبیت خاص" به کارگردانی سمانه زندی نژاد که این روزها اجرای عمومی خود را در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان سپری می‌کند به دلیل استقبال مخاطبان تا 29 بهمن ماه تمدید شد.

در "نسبیت خاص" بهار کاتوزی به عنوان نویسنده و بازیگر حضور دارد.

همچنین روح اله زندی فرد مجری طرح، علی شیرخدایی طراح ویدئو،تکنیک و نور و محمدصادق زرجویان طراح پوستر، بروشور، عکس و تیزر و میلاد حاجی زاده مدیر اجرای  این نمایش هستند.

این نمایش پیش از این در فستیوال مونولیو به عنوان اثر برگزیده معرفی شده بود.

نسبیت خاص تا 29 بهمن ماه ساعت 17:15 در تماشاخانه انتظامی اجرا می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.




منبع : هنرآنلاین

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار