در پیشروی به سمت الباب و آزادسازی سه شهر جنوبی، دهها نفر از عناصر گروه تروریستی کشته شدند و چندین دستگاه ماشین جنگی آنان منهدم شد
کد خبر: ۳۷۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 14 February 2017
به گزارش تابناک : ارتش سوریه و نیروهای مقاومت شهرهای المنصوره، خربه الجحش و الجدیده را در جنوب شهر الباب، آزاد کردند.
در شرایطی که عملیات تعقیب و گریز میان گروههای مسلح حاضر در عملیات سپر فرات با عناصر گروه تروریستی داعش در حومه های شمالی وغربی الباب ادامه دارد، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با آزادسازی سه شهر در جنوب الباب، در فاصله دو کیلومتری این شهر قرار گرفتند تا با هدف یورش به شهر الباب در انتظار ساعت صفر بمانند.
در پیشروی به سمت الباب و آزادسازی سه شهر جنوبی، دهها نفراز عناصر گروه تروریستی کشته شدند و چندین دستگاه ماشین جنگی آنان منهدم شد.

00:0000:39
بی اعتمادی میان گروههای مسلح در عملیات سپر فرات و نظامیان ترکیه موجب شده است تا این گروهها در مقابله با داعش بخش هایی از مناطق تحت تسلط خود را از دست بدهند ضمن اینکه حدود صد نفر از اعضای این گروهها و هفتاد نفر از نیروهای نظامی ترکیه کشته شدند.
در درعا نیز نیروهای ارتش سوریه موفق شدند هجوم عناصر جبهه النصره را به محله المنشیه ناکام بگذارند و چند خودروی بمب گذاری شده آنان را منهدم کنند. جبهه النصره حمله به منطقه المنشیه را نبرد مرگ و اجتناب از ذلت نام گذاشته است.
همزمان وزارت دفاع روسیه، خبر داد ارتش سوریه در ادامه پیشروی ها به سوی شهر تاریخی تدمر در شرق سوریه، به فاصله کمتر از بیست کیلومتری این شهر رسیده است.

00:0000:36
این وزارتخانه با انتشار تصاویری از ویرانه های شهر تدمر  و تلاش گروه تروریستی داعش برای از بین بردن هر چه یشتر آثار تاریخی این شهر، اعلام کرد، هواپیمای بدون سرنشین و جاسوسی روسی موفق شد از تلاش  داعش برای ویران سازی اصلی ترین آثار تاریخی این شهر تصویر برداری کند. همچنین در این عملیات تجسسی ، تحرکات گسترده کامیون ها در اطراف شهر تدمر تصویر برداری شده است، تحرکات کامیون ها نشان می هد داعش در پی آن است تا قبل از فرار از این شهر، بیشترین ویرانی را در شهر بر جای بگذارد در نتیجه در پی انتقال مواد منفجره بیشتر به شهر است.



منبع : العالم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار