مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال در شهرآورد 84 می‌گوید بعد از گلی که به پرسپولیس زد روی ابرها سیر می‌کرد.
کد خبر: ۳۷۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 15 February 2017

به گزارش تابناک : علی قربانی درباره دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که در نهایت با برتری 3 بر 2 آبی‌پوشان به پایان رسید تا اختلاف این دو تیم به 10 امتیاز برسد،‌ بیان کرد: دیدار هیجان‌انگیز و پر استرسی بود وخدارا شکر که توانستیم با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذاریم، جو بازی بسیار سنگین بود و طبیعی است که دیدار شهرآورد با چنین شرایطی رو به رو باشد و پرسپولیسی‌ها به هیچ وجه تمایل نداشتند در این دیدار شکست بخورند.

وی درباره اینکه چهار دیدار متوالی است که استقلال با زدن سه گل به حریفانش بازی را به اتمام می‌رساند، خاطرنشان کرد: خداراشکر که چند دیدار است سه هیچ پیروز می‌شویم و امیدوارم این روند برایمان ادامه دار باشد.

مهاجم گلزن استقلال در شهرآورد 84 ادامه داد: نباید فکر کنیم که کار بعد از دیدار با پرسپولیس تمام شده است، ‌در حال حاضر با روند رو به رشدی مواجه شده‌ایم و باید از شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم مراقبت کنیم. انشالله با تمام قدرت برای حضور در دیدارهای آسیایی خود حضور می‌یابیم و و در سایر دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر نیز با تمام قوا شرکت می‌کنیم.

قربانی همچنین در خصوص گلی که به پرسپولیس زد و اینکه شادی پس از گلش نشان می‌داد که روی ابرهاست،‌ اظهار کرد: بله روی ابرها بودم، نمی‌توانم حس‌ام را از گلی که به پرسپولیس زدم بیان کنم، حس بسیار خوبی داشتم و تجربه بزرگی برای من بود.

وی در مورد اینکه فکر می‌کردید بعد از گلی که استقلال دریافت کرد به بازی بازگردید؟ گفت: بله، با تمام قوا آمده بودیم که در این دیدار پیروز شویم و می‌دانستیم که چه تیم خوبی داریم.




منبع : شفقنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار