کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال شاهرخ بیانی با تمجید از عملکرد بازیکنان جوان این تیم گفت که آنها نمایش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.
کد خبر: ۳۸۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 19 February 2017
به گزارش تابناک : شاهرخ بیانی درباره موفقیت‌های استقلال در یک ماه اخیر اظهار داشت: در نیم‌فصل اول، استقلال در هر بازی با یک ارنج جدید به میدان می‌رفت و همین مسئله باعث شده بود که تیم نتیجه نگیرد. در نیم‌فصل دوم تیم متحول شد و بازیکنان جوان بهترین نمایش را در چند دیدار اخیر خود داشتند. استقلال هم صاحب ارنج ثابت شد.

وی افزود: جسارت و دوندگی خوب بازیکنانی مانند امید نورافکن در استقلال تأثیر زیادی گذاشته و این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده است. نورافکن همین چند سال پیش بازیکن خود ما بود و این روزها نمایش فوق‌العاده‌ای در استقلال دارد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به برد آبی‌پوشان در دربی 84 گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد و هنوز هم جزو بهترین تیم‌های لیگ است. تا قبل از بازی کسی پیش‌بینی برد استقلال را نمی‌کرد. من با توجه به حضورم در دربی‌های متعدد به خوبی می‌دانم هر تیمی که از لحظه‌ها استفاده کند برنده خواهد بود. در دربی 84، اگر مهدی طارمی موقعیت خودش را تبدیل به گل می‌کرد، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد، اما گل‌های استقلال شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید. غیر از گل آخر پرسپولیس، چهار گل زده شده خیلی قشنگ بودند.

بیانی در واکنش به کُری‌خوانی‌های مهرداد میناوند برای استقلال گفت: این نوع کُری‌ها قشنگ نیست. میناوند خودش بازیکن بوده و در تیم ملی بازی کرده است. او نباید این‌طور حرف بزند. اگر دو سه بازی پرسپولیس نتیجه نگیرد، استقلال جای این تیم را خواهد گرفت. در شأن پیشکسوتی که عضو تیم ملی بوده، این گونه حرف‌ زدن ‌ها درست نیست. نمی‌خواهم به میناوند بی‌احترامی کنم، اما او با این حرف‌ها شأن و شخصیتش را می‌رساند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال با بازیکنان جوانش می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد یا خیر، گفت: اول اینکه فکر نمی‌کردم بازیکنان جوان استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای در لیگ داشته باشند. دوم اینکه، آنها بازی به بازی بهتر می‌شوند. آنها به اعتمادبه‌نفس خوبی رسیده‌اند و می‌توانند در آسیا هم خودنمایی کنند.

پیشکسوت استقلال در پایان عنوان کرد: برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس سال خوبی سپری کرده و می‌تواند در آسیا هم نتیجه بگیرد. با فوتبالی که این چند وقت استقلال و پرسپولیس به نمایش گذاشتند، می‌توانند در آسیا هم نتیجه بگیرند.



منبع : تسنیم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار