مديرکل پيش‌بيني سازمان هواشناسي با بيان اينکه از اوايل پنجشنبه سامانه بارشي جديدي از سمت جنوب وارد کشور مي‌شود، گفت: اين سامانه بارشي پنجشنبه در بخشهايي از جنوب‌غرب، غرب، جنوب‌شرق و پاره‌اي از نقاط مرکز کشور فعال خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 21 February 2017
به گزارش تابناک : احد وظيفه درباره آخرين وضعيت جوي کشور طي روزهاي آينده اظهار کرد:‌ در دو روز آينده، جوي نسبتاً پايدار در اکثر مناطق کشور حاکم است؛ در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت شاخص آلودگي در حد ناسالم براي گروه‌هاي حساس باقي خواهد ماند.
وي افزود: دماي هوا در سه روز آينده در اکثر مناطق کشور به‌طور نسبي افزايش خواهد يافت؛ امروز شرق خليج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پيش‌بيني شده است.

مديرکل پيش‌بيني سازمان هواشناسي با بيان اينکه از اوايل پنجشنبه سامانه بارشي از سمت جنوب وارد کشور مي‌شود، تصريح کرد: اين سامانه بارشي پنجشنبه در بخشهايي از جنوب‌غرب، غرب، جنوب‌شرق و پاره‌اي از نقاط مرکز کشور فعال خواهد بود.
وظيفه متذکر شد: پيامد اين سامانه بارشي رگبار، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود و در مناطق کوهستاني بارش برف دور از انتظار نيست؛ پنجشنبه در نقاطي از جنوب کشور در بعضي ساعات احتمال گرد و خاک نيز وجود دارد.

وي گفت: روز جمعه گستره بارش در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور خواهد بود و شنبه دامنه فعاليت آن محدود به جنوب شرق کشور و هرمزگان مي‌شود و به‌تدريج از اواخر روز يکشنبه از جنوب کشور خارج خواهد شد.
مديرکل پيش‌بيني سازمان هواشناسي با اعلام اينکه هواي امروز تهران صاف با غبار محلي و در اواخر روز با افزايش ابر همراه است، يادآور شد: دماي هواي امروز تهران در گرمترين ساعات به 10 درجه بالاي صفر و در سردترين ساعات به 1 درجه زير صفر مي‌رسد.
وظيفه خاطرنشان کرد: همدان با 15 درجه زير صفر سردترين و بندرعباس با 23 درجه بالاي صفر گرمترين نقاط کشور هستند.


منبع : تسنیم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار