رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز سرعت وزش باد در استان قم به 50 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان صاف و در برخی از ساعات با وزش باد است، امروز سرعت وزش باد در استان قم به 50 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی می‌رسد.

وی ادامه داد: فردا وضعیت هوای استان قم صاف و در برخی از ساعات با وزش باد خواهد بود و فردا جهت وزش باد در استان غربی با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: روز یکشنبه هوای استان صاف همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد در برخی از ساعات است، در این روز جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز حداکثر دمای استان 18 درجه و حداقل دمای قم هم یک درجه بود، اما فردا کمترین دمای استان قم به دو درجه و بیشترین دمای استان هم به 18 درجه می‌رسد، روز یکشنبه هم حداقل و حداکثر دمای استان قم سه درجه و 19 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: سردترین نقطه استان قم در 24 ساعت اخیر دستجرد با 3- درجه و گرمترین نقطه استان طی این مدت هم جمکران با 20 درجه بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: هفته آینده از صبح روز یکشنبه با توجه به ثبات هوا افزایش آلاینده‌ها را در استان شاهد خواهیم بود، ولی با توجه به اینکه از عصر آن روز وزش باد را در استان قم داریم، هوای استان دوباره عادی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر بارش باران را در استان قم نداشتیم و فعلا هم بارشی را برای استان پیش بینی نمی‌کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار