سروش جمشیدی نوروز 96 با سریال"مرز خوشبختی" مهمان خانه‌ها می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 08 March 2017

به گزارش تابناک : سروش جمشیدی بازیگر نقش قیمت در مجموعه "دورهمی" گفت: برای حضور در مجموعه "دورهمی" ویژه نوروز 96 فعلاً صحبت‌هایی شده که هنوز قطعی نیست و تنها در حد حرف است. دوستان در حال رایزنی هستند تا مشخص شود که این مجموعه برای نوروز تولید می‌شود یا خیر.

وی در ادامه به سریال جدید خود اشاره کرد و گفت: "مرز خوشبختی" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده سریال نوروزی شبکه دو سیماست. سوژه سریال و قصه‌هایی که در دل دارد حول محور جوانان می‌گذرد و اتفاقات و دغدغه‌های آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. فضای کار جوان‌پسند است. معمولاً کارهای سهیلی‌زاده مخاطبش جوانان هستند و اکیپ بازیگران هم جوان هستند. یک کار ملودرام است که موقعیت‌های کمدی هم دارد.

بازیگر "مرز خوشبختی" درباره نقش خود در این سریال بیان کرد: من نقش مجد را بازی می‌کنم که شاگرد یک گلخانه‌دار است و به لحاظ ویژگی خیلی انسان گوشت‌تلخ و بی‌اخلاقی است. از آنجایی که دغدغه اصلی من کار کمدی است، با اینکه کاراکتر مجد جدی است، اما در موقعیت‌های مختلف فضای کمدی شکل می‌گیرد که طنز قصه را بر عهده دارد. ضمن اینکه  این جنس کار را بسیار دوست دارم و با توجه به پتانسیل خود فیلمنامه تلاش کردیم اتفاق خوب و شیرینی رقم بیفتد تا در ایام عید مردم آن را دوست داشته باشند.

جمشیدی در ادامه افزود: از مردم خواهش می‌کنم، کارها را با هم مقایسه و قضاوت نکنند، چرا که هر کدام در موقعیت  و شرایط خودشان ساخته و تولید شده‌اند. تلاش کردم اتفاق متفاوتی نسبت به کارهای قبلی باشد و کاراکتری باشد که مردم آن را دوست داشته و در مجموع اتفاق خوبی برایش بیفتد. شاید مجد حضورش کم باشد، اما در روند قصه تأثیرگذار است و سعی شد به لحاظ بازی متفاوت باشد تا اگر همزمان "دورهمی" نیز پخش شد، شبیه به هم نباشند. حال این که چقدر در این زمینه موفق بودم، مخاطبان باید کار را ببینند و درباره آن نظر بدهند.

بازیگر" سه شو" درباره ویژگی کاراکتری که در این سریال دارد و همچنین واقعی بودن نقش عنوان کرد: از آنجایی که کاراکترهای مهران مدیری همگی تیپ هستند، خیلی ما به ازای بیرونی ندارند. ولی ویژگی که پررنگ شده را بسیار در اطرافمان می‌بینیم. در این مدت تلاش کردم کاراکترهایی که ایفا می‌کنم به واقعیت نزدیک باشند، چون آدم‌های واقعی که از جنس مردم هستند و عینا دیده‌ام را بیشتر دوست دارم. مخاطب با این کاراکترها به راحتی همذات پنداری می‌کند و با آن ارتباط بهتری برقرار می‌کند. امثال" قیمت" را به وضوح در خیابان می‌بینیم، به همین دلیل است که مردم با قیمت ارتباط برقرار کردند. "مجد" هم کاراکتری است که ما به ازای بیرونی دارد و در اطرافمان زیاد از این جنس افراد را می‌بینیم و فکر می‌کنم با این کاراکتر هم ارتباط برقرار شود.

سریال مرز خوشبختی  (3)

جمشیدی که مدتی قبل از تهیه کننده "دورهمی" به دلیل پرداخت نکردن دستمزدها گلایه کرده بود، دراین باره توضیح داد: من بسیار صبور هستم و تا جایی که بتوانم صبوری می‌کنم اما گاهی اوقات احساس می‌شود، از این صبوری سواستفاده می‌شود و به نوعی  به شعور آدم توهین می‌کنند، اگر چیزی گفتم به این خاطر است که فکر می‌کنم همان قدر که  از مهران مدیری و لطف او تعریف می‌کنم، باید در مقابل اگر کسی در حق من بدی کرده باشد، آن را هم بگویم که بی انصافی نشود.  باید گفت تا شاید برخی به خودشان بیایند. من به دنبال حاشیه سازی نیستم ولی بعضی از مسائل آزاردهنده است، گاهی برخی دورغ می‌گویند و این اوج بی انصافی است.

وی ادامه داد: کاش می‌شد کمی بیشتر از قبل با هم روراست بودیم و به خاطر مسائل مالی، آدم‌ها را نادیده نمی‌گرفتیم. شاید این حرف‌های من به مذاق برخی خوشایند نباشد، اما من حرفم را می‌زنم و از حقم دفاع می‌کنم.

 این بازیگر در ادامه به سایر مجموعه‌های خود اشاره کرد وافزود: مجموعه "چارسو" را اردیبهشت 95 کار کردیم که 13 قسمت است و یک فضای کمدی فانتزی دارد. کار کاملا آماده است پیش ازاین قرار بود در ایام نوروز پخش شود، اما این اتفاق نیفتاد و الان از سرنوشت آن اطلاعی ندارم.

 جمشیدی درباره سال 95 و اتفاقاتی که در این سال برایش رخ داده، گفت: به لحاظ کاری سال خوبی بود و یکی از بهترین و بزرگترین اتفاقات کاری برای من رقم خورد. حضور در "دورهمی" یک اتفاق کاری خوب را در دوران کاری برای من رقم زد و عواقب خوبی هم برای من داشت، پیشنهادهای کاری خوبی داشتم و باعث شد سروش جمشیدی با نام خودش شناخته شود و به اسم کاراکترهایش او را نشناسند.

وی ادامه داد: در کنارش اتفاقات بدی هم رخ داد. من سال 95 مادربزرگم را از دست دادم در حالی‌ که بسیار به او وابسته بودم و روزگار خوشی را با هم سپری کرده بودیم که رفتنش من را بسیار ازرده خاطر و غمگین کرد. همچنین اتفاقات کلی که در جامعه افتاد مثل حادثه پلاسکو بسیار دردناک بود. به نظرم زمستان امسال خیلی سوز نداشت، اما دل خیلی‌ها را سوزاند. امیدوارم با این نو شدن سال، اتفاقات تلخ هم بگذرد و سال جدید پر از سلامتی برای همه باشد و حال دلمان بهتر شود.

بازیگر "در حاشیه" درباره برنامه‌های خود در سال 96 نیز اظهار کرد: به لحاظ کاری برنامه‌ای ندارم، اگر "دورهمی" شروع شود فعلا درگیر آن خواهم بود، برنامه روتین را با یک کیفیت ثابت نگه داشتن کار سختی است و فعلا نمی‌دانم که چه برنامه‌ای برای دورهمی درنظر گرفته شده است. فعلا من در استندبای هستم و اولویتم نیز حضور در "دورهمی" است. باید دید پرونده "دورهمی" کی و کجا بسته می‌شود تا بعد برای اتفاقات دیگر تصمیم گرفت. اما یکسری برنامه ریزی هم  برای خودم دارم. بعد از "دورهمی" مطمئنا برای انتخاب آثار به خودم بیشتر سخت می‌گیرم، چرا که معتقدم آدم‌ها باید از خودشان مراقبت کنند تا خوب بمانند، اگر مراقبت درست نباشد، شاید آنطور که باید درجه یک و خواستنی باقی نمانند. چون به این موضوع معتقدم باید درست کار کنم و درست انتخاب کنم.

وی ادامه داد: از یک زمانی به بعد دغدغه‌ها تغییر می‌کنند. الان دغدغه من انتخاب درست و کار خوب است و سعی می‌کنم در سال 96 کارهایی که پیشنهاد می‌شود را با دقت و وسواس بیشتری انتخاب کنم و تا جایی که بحث اقتصادی زندگی به من فشار نیاورد، کاری که از سطح بازی خودم پایین تر است انتخاب نکنم و سر هر کاری نروم. امیدوارم در سال جدید به لحاظ کاری پیشنهادات خوبی داشته باشم و کارهایی که می‌‍کنم به یادماندنی باشند،چون پیشرفت را دوست دارم و از درجا زدن راضی نیستم. امیدوارم بهترین انتخاب را داشته باشم تا پیش خودم و مردم رو سفید باشم.

جمشیدی در خاتمه برای مردم وطن اینگونه آرزو کرد: امیدوارم سال جدید برای همه سال خوبی باشد و انشااله دنیای‌مان را در سال جدید بزرگتر کنیم و بیشتر همدیگر را دوست داشته باشیم. خیلی وقت نداریم و زمان به سرعت می‌گذرد و ارزش ندارد که به یکدیگر بدی کنیم و همدیگر را آزرده خاطر کنیم. امیدوارم که دنیایمان را بزرگتر کنیم. این روزها به واسطه فضای مجازی بسیاری از چیزها در حال فراموشی است، امیدوارم از فضای مجازی دور شویم و بیشتر در دنیای واقعی قرار بگیریم تا کمتر همدیگر را قضاوت کنیم. متاسفانه در فضای مجازی چون چشم در چشم و رو در رو  نیستیم راحت همدیگر را قضاوت می‌کنیم و این باعث ناراحتی می‌شود.




منبع : هنرآنلاین

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار