نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مراجع تقلید و علما نسبت به حرام بودن سود پول هشدار داده اند اما ساختار بانکها به گونه ای است که این نقیصه هنوز حل نشده است.
کد خبر: ۳۹۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 08 March 2017

به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در اجلاسیه خبرگان رهبری از شرکت گسترده آگاهانه و متعهدانه مردم شریف استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با انقلاب و مقام معظم رهبری صمیمانه تشکر کرد و گفت: با وجود مشکلات فراوان، مردم همچنان در صحنه انقلاب و دفاع از نظام اسلامی هستند.

وی افزود: استانهای غربی کشور از جمله استان آذربایجان غربی در دوران جنگ تحمیلی صدمات و لطمات زیادی دیده اند انتظار مجلس خبرگان از دولت و مجلس محترم آن است که در تخصیص بودجه برای این استانها بویژه استان آذربایجان غربی به نحوی اقدام شود که این صدمات و لطمات جبران شده و فاصله بین این استانها و استانهای مرکزی و شرقی کشور از بین برود.

دیرباز ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان بعنوان پاسداران دین و آموزه‌های قرآن از نهادهای مسئول و متصدی فرهنگ حجاب و عفاف و عموم مردم شریف ایران می‌خواهند مجدانه برای حفظ حساب و عفاف در جامعه بویژه ایام عید تلاش نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در بخشی پایانی سخنان خود به مساله بانکداری اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساختار بانکها به گونه ای است که برای پول، سود تعریف می کنند و قوامش به سود پول است که این ربا و حرام است.

وی ادامه داد با این که مراجع معظم تقلید و علماء نسبت به این عمل حرام هشدار داده اند اما ساختار بانکها به گونه ای است که این نقیصه هنوز حل نشده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مجلس خبرگان به این مساله ورود پیدا نکند ممکن است بمنزله همراهی تلقی شود که یقینا این گونه نیست.



منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار