ملی پوش سابق پرسپولیسی ها در رابطه با اختلاف رضاییان و برانکو می گوید گاهی اوقات باید سکوت کنیم، این مشکلات آنقدر بزرگ نیست و ممکن است با دخالت های زیاد آن را لاینحل کنیم.
کد خبر: ۳۹۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 08 March 2017

به گزارش تابناک : مهرداد میناوند در رابطه با اوضاع این روزهای پرسپولیس، احتمال قهرمانی آنها، رامین رضاییان و … به صحبت پرداخت.

پرسپولیس کار بزرگی را آغاز داد
میناوند : پس از شکست در دربی پرسپولیس کار سختی داشت، آنها باخت اتفاق مهمی بود و بازی بعد از آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، آنها باید با سپاهان روبرو می شدند که یکی از بهترین تیم های ایران است و پیروزی در برابر این تیم کار سختی بود اما خوشبختانه شاگردان برانکو موفق شدند این کار را صورت دهند، فقط این برد می توانست پرسپولیس را نجات دهد.

اتفاقات مهمی در حال روی دادن است
اتفاقات مهمی این روزها در پرسپولیس در حال رخ دادن است، تیم در دربی می بازد اما هواداران تیم را تشویق می کنند، در بازی بعدی هم می آیند و استادیوم را پر می کنند، همه از تیم راضی هستند و این ها به مدیریت تیم و سرمربی برمی گردد، آنها می دانند باید با هدایت درست تیم می توانند هم نتیجه به دست بیاورند و هم هواداران را راضی نگه دارند.

صبر هواداران مثال زدنی است
میناوند : البته در این میان باید به هواداران پرسپولیس هم اشاره کرد، صبوری هواداران این تیم مثال زدنی است، همه ما می دانیم باخت در دربی و از دست دادن قهرمانی آن هم با تفاضل گل چقدر تلخ است اما هواداران پرسپولیس این تلخی را چشیدند و فقط صبر کردند، طبیعی است که باید مزد صبر خود را بگیرند.

دو بازیکن خارجی خوب، کاستی پرسپولیس
ذکر این نکته هم بسیار مهم است که این تیم کم و کاستی هایی هم دارد، ما برای بازی های آسیایی نیاز به دو بازیکن خارجی خوب داریم تا در صورت به وجود آمدن مشکلی و یا محرومیت و مصدومیت بازیکنی، خلاء این غیبت را حس نکنیم. البته خداراشکر پرسپولیس نیمکت جوان و فوق العاده ای دارد، محرمی خود را به ترکیب تحمیل کرد و بازیکنان دیگری هم هستند که وقتی برای دقایقی به میدان می آیند می بینیم می توان روی آنها حساب کرد.
تا جام بالای سر نرود خیالمان راحت نمی شود
این روزها حال پرسپولیس خوب است اما همه باید بدانند تا وقتی جام را بالای سر نبردیم نمی توانیم خیالمان را راحت کنیم، این  تیم با این کادرفنی و مدیریت و بازیکنان می توانند قهرمانی را به دست بیاورند اما باید تا بازی های پایانی صبر کنیم و با سه امتیازهای پیاپی خودمان را به قهرمانی برسانیم.

برانکو هم دوست ندارد بازیکن خوبش را از دست بدهد
میناوند : در رابطه با موضوع رامین رضاییان و برانکو باید بگویم آنها که دل شان برای تیم می تپد در مسائل اینچنینی پیش می آیند و این خیلی خوب است، من هم به عنوان یک پیشکسوت و هوادار هر کار از دستم برمی آمده کرده ام، البته باید این را هم بدانیم که ما بازیکن های بزرگی داشته ایم که بهرحال از پرسپولیس رفته اند و به هر دلیلی که امکان ادامه همکاری پیدا نکرده اند، مطمئن باشید برانکو هم دوست ندارد بازیکن خوبی را از دست بدهد اما گاهی اوقات ممکن است اتفاقاتی پیش بیاید که باید به درستی آن را حل کرد.

باید درباره موضوع برانکو و رضاییان سکوت کنیم
من نمی گویم چه اتفاقی باید در ادامه این مسئله پیش بیاید اما این را می دانم گاهی اوقات شلوغ کردن اوضاع ممکن کار را خراب تر کند، به طور مثال در رابطه با اختلاف کریمی و دایی، من در جریان بودم که در ابتدا چیز خاصی نبود اما بعد از دخالت خیلی ها، اختلاف کوچک بین این دو نفر بزرگ شد و دیگر هم حل نشد. در مورد رامین فکر می کنم جای بخشش دوباره وجود دارد اما باید ببینیم خود برانکو چه تصمیمی در این باره می گیرد و نباید به این اختلاف دامن زد، من فکر می کنم باید درباره این موضوع سکوت کنیم.

برانکو، کریم و خوردبین حواسشان به تیم هست
میناوند : من با برانکو کار کرده ام او یک مربی کاربلد است که تمام وجوه مربیگری را می شناسد، از طرف دیگر این تیم یک سرپرست به نام خوردبین دارد که استخوان خرد کرده است و از این دست حواشی کم ندیده، کریم باقری هم که حضور دارد، مطمئن هستم همین دوستان می توانند به راحتی این موضوع را حل کنند.

زندگی ام را مدیون صبوری چند سال اخیر هستم
در پایان صحبت هایم می خواستم به نکته جالبی اشاره کنم، اخیرا می بینم کمپینی با #من_می بخشم به راه افتاده که بدون هیچگونه تبلیغات اضافی به ترویج صبر و بخشش می پردازد، علاوه بر تشویق هموطنانم برای پیوستن به این کمپین می گویم من زندگی ام را مدیون صبوری چند سال اخیرم هستم، ای کاش همه ما صبر را در تمام لحظات زندگی از یاد نبریم و از طرف دیگر بخشیدن را از خودمان آغاز کنیم، نباید منتظر بمانیم تا شخص دیگری ببخشد، پس من می بخشم تا همه مردم کشورم هم به بخشیدن فکر کنند.




منبع : فوتبال دات کام

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار