سایپا در روزی که در برابر استقلال خیلی خوب بازی نکرد با گل عزت الله پورقاز مدافع پیش تاخته خود به بازی برگشت. مدافعی که از همان دقایق ابتدایی نشان داد به دنبال گلزنی در این دیدار است و بارها به هنگام ضربات ایستگاهی جلو کشید.
کد خبر: ۳۹۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 09 March 2017

به گزارش تابناک : گل این مدافع پیش تاخته شادی را به اردوی سایپا آورد که دست کم این بازی را هم نخواهد باخت اما این شادی تبدیل به اندوه شد. شاگردان حسین فرکی شادمان از تساوی در دقایق پایانی یا بهتر است اذعان کنیم ثانیه های پایانی تمرکز لازم را نداشتند و همین کافی بود پادوانی روی ضربه ایستگاهی دروازه متزلزل حامد فلاح زاده را نشانه بگیرد و دوباره نتیجه را به سود استقلال تغییر دهد. 


اندوه آخر بازی سایپایی ها. آنها افسوس این را می خوردند که چرا یک لحظه به خاطر غفلت تساوی در برابر استقلال را از دست دادند. هر چند باید به این نکته اشاره کرد در روزی که استقلال از نظر بدنی به خاطر تمرین نکردن روی فرم  نبود سایپا اصلا خوب بازی نکرد و حملات این تیم هم حملات پراکنده ای بود نه برنامه ریزی شده. 


با وجود حضور احمد سجادی مربی سابق تیم ملی در کادر فنی تیم سایپا به وضوح دیدیم حامد فلاح زاده در دروازه سایپا اصلا عملکرد خوبی نداشت و جدا از دو گلی که خورد در دو صحنه دیگر می رفت با اشتباهات خود استقلال را صاحب گل کند که از خوش شانسی اش توپ ها وارد چارچوب نشد.

 

عکس: امیر حسین خیرخواه

 

 



منبع : ورزش 3

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار