شب گذشته در برنامه «سه ستاره»، عادل فردوسی‌پور، رامبد جوان و رضا رشیدپور مهمان احسان علیخانی و آرش ظلی‌پور شدند.
کد خبر: ۳۹۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 09 March 2017

به گزارش تابناک : شب گذشته در برنامه «سه ستاره»، عادل فردوسی‌پور، رامبد جوان و رضا رشیدپور  مهمان احسان علیخانی و آرش ظلی‌پور شدند.

چهارشنبه شب ۱۸ اسفند، نوبت معرفی و دعوت از مجریان برتر مرد سال ٩۵ در برنامه «سه ستاره» بود و احسان علیخانی و آرش ظلی‌پور میزبان همکاران خود شدند. 

رامبد جوان در بخش اول برنامه حضور پیدا کرد (اینجا را بخوانید) و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور و رضا رشیدپور رسید.

فردوسی‌پور در ابتدای صحبت‌هایش از حضور برنامه «نود» در بخش برنامه‌های سرگرمی انتفاد کرد و گفت: «از نظر رسانه‌ای و حرفه‌ای بهتر بود برنامه ٩٠ با برنامه‌های ورزشی مقایسه می‌شد.  «فوتبال ١٢٠» و «نود» اگر در میان برنامه‌های ورزشی باشند و برنده بشوند، شیرینی جایزه برای ما خیلی بیشتر می‌شود.»

رضا رشیدپور از دیگر مجریانی بود که چهارشنبه شب پا به صحنه «سه ستاره» گذاشت. او در ابتدا درباره وضعیت سلامتی‌اش گفت: «همه گفته‌های رسانه‌ها در این مدت را تکذیب می‌کنم، مدیران محترم تلویزیون بسیار به من لطف و اعتماد داشتند و به من مرخصی استعلاجی دادند.»

او در بخشی دیگری از صحبت‌هایش توضیح داد: «در صنف رسانه خیلی رقابت زیاد است و چشم و هم چشمی زیادتر، این یک ریسک بزرگ است که احسان به عهده گرفته و موج سازی می‌کند. من شاهد هستم که او می‌خواست امسال برنامه دیگری بسازد اما اینقدر 

رشیدپور در ادامه از بازگشت تیم «حالا خورشید» از ابتدای خرداد ٩۶ خبر داد.

داریوش فرضیایی، مجری برنامه «محله گل و بلبل»، مهمان دیگر احسان علیخانی و آرش ظلی‌پور بود.

فرضیایی در بخشی از صحبت‌هایش از علیخانی پرسید «چرا خودت جزو کاندیداها نیستی» که در پاسخ شنید: «من بیشترین فحش را می‌خورم و حاشیه را تحمل می‌کنم. در سری اول هم گفتم من دوست دارم تلاش همکارانم دیده شود و اگر بتوانم در این حوزه خدمتی بکنم، خوشحال می‌شوم.»

علیخانی همچنین درباره عدم حضور برخی از کاندیداها در برنامه گفت: «ما با همه کاندیداها تماس می‌گیریم؛ میلاد دخانچی هم یکی از آنها بود که در سفر بود و نتوانست به برنامه بیاید. یک نقدی هم در فضای مجازی کرده بود که من در پاسخ به او از جمله خودش وأم می‌گیرم که در آیتم عنوان کرد و آن هم این بود کسی که تاریخ نمی‌داند این روزها سواد ندارد.»

تهیه کننده «سه ستاره» خطاب به دخانچی ادامه داد: «سال گذشته را یادت نرود که چقدر ذوق داشتی و خوشحال بودی که کاندیدا شدی. من اگر جای شما بودم از اینکه کنار نام‌های بزرگ عرصه اجرا هستم، بسیار خوشحال می‌شدم. من خودم مخاطب «جیوه‌گی» بودم و به نظرم نقدت غیرمنصفانه بود. نمی‌دانم این چیزی که می‌گویم نفرین است یا دعا اما امیدوارم یک روز به درد من مبتلا و تهیه کننده شوی تا بدانی این کار چقدر سخت است. من از تو گله دارم اما عادت کردم که گله های خانوادگی را درگوشی بگویم نه در رسانه ها.»

در ادامه برنامه دیشب «سه ستاره»، علیخانی با ارائه توضیح در باره سایر کاندیدها گفت: «فرزاد حسنی خود از حضور در این رقابت انصراف داده است.» 

ارتباط تلفنی با مهران مدیری، پایان بخش برنامه «سه ستاره» بود که این مجری و کارگردان روی خط آمد و از مردم خواست که به «دورهمی» رأی دهند.

 

منبع : خبرآنلاین

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار