رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهار بابیان اینکه هفت غرفه در شهر بهار واقع‌شده و هفت غرفه دیگر در دیگر شهرهای شهرستان بهار هستند، بیان کرد: توزیع میوه تنظیم بازار تا زمانی که ذخیره به‌طورکلی تمام شود ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۰۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 29 March 2017
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهار از توزیع یکصد تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛ هوشنگ کرمی با بیان اینکه از تاریخ 27 اسفندماه سال گذشته تاکنون 100 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در شهرستان بهار توزیع شده است، اظهار کرد: عرضه میوه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سیب به قیمت 4 هزار و 300 تومان و پرتقال خارجی 3 هزار و 750 و پرتقال تولید داخل به قیمت 4 هزار و 300 تومان عرضه می شود، ادامه داد: میوه تنظیم بازار در شهرستان بهار در 14 عرفه در شهرستان بهار عرضه می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهار با بیان اینکه هفت غرفه در شهر بهار واقع شده و هفت غرفه دیگر در دیگر شهرهای شهرستان بهار هستند، بیان کرد: توزیع میوه تنظم بازار تا زمانی که ذخیره به طور کلی تمام شود ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نگرانی برای اضافه ماندن میوه تنظم بازار وجود دارد، بیان کرد: امسال توزیع میوه تنظیم بازار در شهرستان بهار حدود 10 تا 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کرمی با بیان اینکه درخواست توزیع مرغ منجمد داده شده اما تا روز گذشته مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی شهرستان بهار توزیع نشد، افزود: در صورتی که قیمت مرغ خیلی بالا برود توزیع مرغ منجمد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هماهنگ شده تا یک یا دو تن مرغ منجمد در شهرستان بهار توزیع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار