با حضور معاون وزیر ارشاد؛
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با اصحاب رسانه خوزستان در جریان مسائل و مشکلات مطبوعات این استان قرار گرفت
کد خبر: ۴۰۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 16 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان؛، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان با مدیران مسئول، سردبیران و نمایندگان رسانه های استان دیدار کرد.

وی در این نشست مسائل و مشکلات نشریات محلی خوزستان را بررسی و بر پیگیری های لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رفع این مشکلات و دغدغه ها تاکید کرد.

سید رسول موسوی مدیر مسئول روزنامه عصر کارون در این نشست مشکلات مالی، بی توجهی مسئولان به حوزه مطبوعات و شریک پیدا کردن مطبوعات را از جمله مشکلات روزنامه های خوزستان عنوان کرد.

فروغی نیا سردبیر روزنامه صبح کارون نیز با بیان اینکه خوزستان استان پیشانی نظام است خواستار توجه ویژه ای به این استان شد.

 حمید ثریانی مدیر مسئول مجله اطلسی ها به ضعف های طرح اشتراک نیم بها اشاره کرد و گفت: علی رغم نکات مثبت این طرح دارای ضعف هایی نیز می باشد چناچه ما هزینه چاپ را نقدا به چاپخانه ها پرداخت می کنیم در حالی که برگشت هزینه ها در چند ماه آینده پرداخت می شود.

امید حلالی مدیر مسئول پایگاه خبری شوشان، روزنامه های فرهنگ جنوب و راوی ملت نیز در این نشست تصریح کرد: نشریات کاغذی بخشی از مخاطبین خود را از دست دادند و در مقابل کانال های تلگرامی و رسانه های تحت وب جذب مخاطب داشتند که شاید بخشی از این ریزش مخاطب نشریات کاغذی به دلیل ساز و کار قدیمی عرضه مطبوعات در کیوسک های مطبوعاتی باشد..

وی با بیان اینکه کیوسک ها با نشریات همکاری لازم را ندارند و گرفتار عرضه تنقلات و اسباب بازی به خاطر هزینه های زندگی شدند، خواستار تشکیل شرکت های تعاونی تخصصی توزیع جراید شد.

علیجانی رئیس خانه مطبوعات خوزستان نیز در این جلسه وجود مافیا در آگهی های خاص را نیازمند بررسی دانست.

منبع: تابناک
برچسب ها: سید رسول موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار