مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به نقش پر اهمیت مطبوعات اظهار کرد؛
فعالیت های مطبوعاتی در این استان به نحوی است که باعث حل بسیاری از مشکلات و مسائلی شده که مردم با آنها در گیر هستند
کد خبر: ۴۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 16 April 2017
 دکتر محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: دردهای مختلف، متفاوت و فراوان حوزه مطبوعات در استان های مختلف کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: اما این دردها با توجه به ویژگی ها و تفاوت هایی که استان خوزستان با دیگر استان های کشورمان دارد، منحصر به فردتر و نیازمند توجه ویژه متولیان حوزه فرهنگ و هنر است.

جوروند خاطرنشان کرد: اگر چه هر مدیری در هر استان دیگری ممکن است ادعایی بر ویژه بودن استان ومشکلات آن داشته باشد اما استان خوزستان نیاز به اظهار در این رابطه ندارد و این موضوع بر همه مبرهن و آشکار است.

وی اظهار امیدواری کرد: سفر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان نتایج و برکات مطلوبی برای کاهش مشکلات حوزه فرهنگ و هنر این استان داشته باشد.

فضای مطلوب مطبوعاتی در استان خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت مطلوب مطبوعات استان خوزستان به رغم مشکلات فراوان اشاره کرد و اذعان داشت: نجابت و شرافتمندی مهمترین مزیتی است که در حوزه خبرنگاران و مطبوعات استان خوزستان شاهد آن هستیم.

وی اضافه کرد: به جرات می توان گفت؛ این نجابت و شرافتمندی خصوصیتی بارز در فعالان عرصه مطبوعاتی استان خوزستان است که باعث شده فضایی آرام را در خوزستان به رغم همه مشکلات کوچک و بزرگ که مردم با آنها درگیرند، داشته باشیم.

جوروند با تاکید بر اینکه این فضا نشات گرفته از نجابت، بزرگواری و کرامت مطبوعات خوزستان است، تصریح کرد: مطبوعات استان خوزستان به نحو شایسته و مطلوبی انعکاس دهنده مشکلات مردم به مسئولان هستند.

وی ادامه داد: مطبوعات این استان علی رغم اینکه انعکاس دهنده خوبی برای بیان مشکلات بوده اند، در موارد بسیاری در رفع مسائل و مشکلات مردم نیز نقش مهمی داشته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار