صدور بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان وبلوچستان
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار از مشارکت حماسی و شگرف مردم این استان در انتخابات قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۲۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 21 May 2017

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و علی‌اوسط هاشمی با ارسال بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه ، مداومت بر مسیر «تدبیر و امید» را  بر نقش آفرینان  عرصه سرنوشت تبریک گفتند. 

در این بیانیه آمده است: 29 اردیبهشت ماه ، نمایش اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی ایران، همدلی و نشاط و مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم مردم جهان به نمایش گذاشت. مجامع  بین المللی با چشمانی شگفت زده، نظاره کردند که درخت سبز انقلاب با حضور و حمایت امواج خروشان این مردم، همیشه پابرجاست.  

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر مردم شریف استان  سیستان و بلوچستان با حضور پرشکوه و آگاهی به زمان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه‌ای شگرف آفریدند و عظمتی نو برپا کردند. 

در این بیانیه آمده است: اینک به شکرانه این نعمت عظیم، صمیمانه از مساعی و تلاش تمامی دست اندرکاران این حماسه عظیم به ویژه اعضای محترم هیأت‌های نظارت،اجرایی، بازرسی، نیروهای انتظامی و نظامی، صداوسیمای مرکز استان، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و هواداران کاندیداها که سبب افزایش شور انتخابات و ترغیب شهروندان به افزایش حضور در پای صندوق های رأی شده اند، تشکر می کنیم. 

این بیانیه می‌افزاید: اکنون، رقابت های پرشور انتخاباتی که لازمه افزایش مشارکت است، پایان یافته و زمان همدلی، برادری و وحدت فرا رسیده است، چه زیباست که هیجان و التهاب روزهای رقابت، جای خود را به به رفاقت و هم افزایی برای عمران، آبادانی و توسعه استان داده و با تلاش و آمادگی کامل به سمت سال 1400 یعنی ورود به قرن جدید حرکت کنیم. 

در این بیانیه آمده است:  اینجانبان به نمایندگی از همه عوامل برگزاری انتخابات در استان پهناور سیستان و بلوچستان این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان  و طلوع صبح امید شد، به رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) ، ملت سلحشور ایران و بویژه مردم شریف استان تبریک گفته و  ایمان داریم این ملت بزرگ همچنان  با تدبیر و آگاهی، حماسه‌ساز و امید آفرین خواهند بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار