معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تولید امنیت نیازمند مشارکت آحاد مردم و همه دستگاه‌هاست.
کد خبر: ۴۴۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 28 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی در جلسه با مشاور مدیرکل صدا و سیمای استان قم و جمعی از فیلم سازان استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌هایی است که مردم همیشه با آن سروکار داشته و در حوزه‌های مختلف اعم از امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بستر کار نیروی انتظامی در اجتماع شکل می‌گیرد لازم است آحاد جامعه همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: یکی از راه‌هایی که پلیس می‌تواند به جامعه نزدیک شده و در کنار مردم قرار گیرد ارتباط از طریق صداوسیما است و ما در این حوزه یک ارتباط مستمر و غیر بخشی که بتواند اهداف پیشگیرانه پلیس را به جامعه انعکاس دهد، دنبال می‌کنیم .

صادقی با بیان اینکه تولید امنیت نیازمند مشارکت آحاد مردم و همه دستگاه‌ها است، تاکید کرد: هدف از این نشست بررسی چگونگی تولید برنامه با رویکرد آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم با جلب مشارکت همگانی و پخش از صداوسیمای استان است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت افکار عمومی جامعه خاطرنشان کرد: بازخوردگیری از عملیات‌ها و اقدامات پلیس، تسهیل در امور و بهره گیری از دستگاه‌های دیگر، فرهنگ سازی و حل معضلات اجتماعی از دیگر برنامه‌هایی است که پلیس به آن اهتمام دارد.

 



منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار