فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۶ تن و ۱۵۸ کیلومتر انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 28 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" عزیزالله ملکی" با تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده استان در سه ماهه امسال موفق شدند 219 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 16 تن و 158 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد بیان کرد: این مقدار مواد کشف شده شامل 12 تن و 975 کیلو تریاک، سه تن و 115 کیلوگرم حشیش، 39 کیلو هروئین و 27 کیلو 525 گرم سایر مواد است.

این مقام انتظامی تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را 6593 نفر عنوان و تصریح کرد: در سه ماهه امسال 166 مرحله طرح مقابله با ورود و حمل و نقل موادمخدر با هدف برخورد با قاچاقچیان اصلی و توزیع ‌کنندگان کلان مواد مخدر در استان اجرا شد که در اجرای این طرح‌ها 107 نفر دستگیر که 83 نفر از آنها از قاچاقچیان عمده و اصلی مواد افیونی هستند.

ملکی در ادامه تعداد طرح‌های پاکسازی محلات و نقاط آلوده استان را 161 طرح و مجموعه دستگیرشدگان در بحث موادمخدر در مدت یاد شده را هزار و 5 نفر عنوان کرد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار