عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولتمردان به جای اینکه در راستای اختلاف‌افکنی حرکت کنند، خود را از ظرفیت‌های موجود در داخل کشور همچون سپاه پاسداران بهره‌مند و از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۴۵۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 29 June 2017
به گزارش تابناک : اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات برخی مقامات دولتی علیه سپاه در مورد فعالیت‌های عمرانی این نهاد انقلابی گفت: همه دولتمردان به جای اینکه در راستای اختلاف‌افکنی حرکتی را انجام دهند خودشان از ظرفیت‌های موجود در داخل کشور همچون سپاه پاسداران بهره‌مند و از این ظرفیت‌ها استفاده کنند نه اینکه این ظرفیت‌ها را کنار بگذارند و با اظهارات و اقدامات‌شان موجبات تشویق اذهان عمومی را فراهم آورند.

وی افزود: همه چیز برای پاسخگویی به مطالبات مردم مهیا است و کسانی که در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند باید به حاشیه رانده شوند و نه کسانی که در راستای تقویت نظام و پاسخگویی به مطالبات و نیازهای اساسی مردم تلاش می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: بهترین راهبرد دولت این است که از ظرفیت سپاه استفاده کند و به گونه‌ای اقدام نشود که این برداشت صورت گیرد که اختلافی عمیق در داخل کشور است.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: تضعیف موقعیت و جایگاه سپاه اقدامی است که دود آن به چشم همه مردم می‌رود و کسانی که در این راستا حرکت می‌کنند در واقع دشمن را شاد می‌کنند و باید در اینجا گفت که اگر سپاه نبود وضعیت ما بدتر از عراق، سوریه و افغانستان بود.

وی در پایان گفت:‌ سپاه بازوی توانمند و چشم امید نظام و کشور است و تضعیف جایگاه این نهاد انقلابی اقدامی در راستای تضعیف نظام ارزیابی می‌شود و این همان خواسته آمریکا و برخی متحدانش در منطقه است. 




منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار