فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به افزایش ۳۲ درصدی کشف کالای قاچاق در استان ، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق در استان کشف شد.
کد خبر: ۴۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 12 July 2017
به گزارش تابناک : سردار عزیزالله ملکی ظهر چهارشنبه در نشست خبری که در سالن اجتماعات مهمانسرای یاس برگزار شد، ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب، در تشریح عملکرد اقدامات و موفقیت های انتظامی صورت گرفته در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات و موفقیت هایی در بحث کشفیات کالا و مواد مخدر صورت گرفته و طی این مدت هزار و ۱۲۹ نفر در بحث موادمخدر دستگیر و هفت هزار و ۴۷۱ معتاد کارتن خواب و متجاهر جمع آوری شده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۷ تن و ۵۵۶کیلو انواع موادمخدر توسط نیروی انتظامی در سطح استان کشف شده است اظهار داشت: ۳۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل و فعال درقاچاق مواد مخدر نیز دراین زمینه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: از ابتدای سال جاری ۱۸۲طرح پاکسازی نقاط آلوده از حیث وجود و توزیع موادمخدر در سطح استان اجرا شد که در اجرای این طرح ها ۱۴ تن و ۲۱۷کیلو تریاک،سه تن و ۲۲۲کیلو حشیش،۸۶کیلو و۳۹۵گرم هروئین و ۲۹کیلو و۵۹۳ گرم سایر مواد کشف شده است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به دستگیری چهار هزار و۲۷۷ سارق در استان طی این مدت ،خاطر نشان کرد : دستگیری سارقان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد افزایش داشته و در مجموع در بحث وقوع سرقت نیز با کاهش ۱۰ درصدی مواجه بودیم.

سردار ملکی در ادامه جمع کل تصادفات درون و برون شهری را هزار و ۸۰ فقره اعلام و تصریح کرد: تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش و متوفیان حوادث جاده ای با ۱۰۳فقره ، ۲۹ درصد کاهش و مصدومان تصادفات با هزارو ۲۵۵ نفر ، هفت درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اذعان به افزایش ۳۲ درصدی کشف کالای قاچاق در استان ، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق در استان کشف و در این راستا هزار و ۵۴۰ فقره پرونده تشکیل و ۹۲۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف و هزار و ۴۰۵متهم به مراجع قضائی و قانونی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۸۷ هزار و ۳۱۲ مورد تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی برقرار شده که از این تعداد ۲۸ هزار و ۹۸۹ مورد عملیاتی و منجر به حضور ماموران و ارائه خدمات پلیسی، ۵۳ هزار و ۴۸ مورد آن راهنمایی و ارشاد شده و سه هزار و ۹۹۶ مورد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.

سردار ملکی با بیان اینکه ۹۴درصد جرایم سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا منجر به کشف شده، اظهار داشت: تعداد متهمان دستگیر شده در زمینه جرایم رایانه ای ۱۰۲ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار