نخستین دوره آشنایی با مفاهیم مدیریت فرایند کسب وکار با هدف بهبود کیفیت و ایجاد تغییر و تحول در فعالیت های سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با تمرکز بر مدیریت فرآیند های کسب و کار در مرکز آموزش بندرلنگه برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 18 July 2017
به گزارش تابناک : "محمود صابری"مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه ضمن اعلام این خبر، به تبیین اصول و ساختار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) پرداخت و از جمله مهم ترین مزایای این سیستم را امکان شناسایی و اصلاح فرآیندها، بهبود فرآیندهای ارتباطی، یکپارچه سازی فرآیندها و خدمات و افزایش رضایت مشتریان عنوان کرد.

وی نتیجه اجرای مدیریت فرایند کسب کار در سازمان ها را افزایش رضایت مشتری، تسریع در هماهنگی میان قوانین محیط کاری، کنترل و پایش کار آیی کسب و کار و کاهش زمان ارایه خدمات دانست و افزود: مدیریت فرآیند کسب و کار یک روش نظام مند است که تمامی مراحل مکانیزه و غیر مکانیزه به منظور دستیابی به نتایج هدف گذاری شده همسو با اهداف استراتژیک سازمان را شامل می شود.

صابری پیاده سازی سیستم هایی مانند IMS،ISMS،HSE وBPM را از جمله برنامه ها و اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی برای بهبود فعالیت ها و افزایش بهره وری و اثربخشی با تمرکز بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار برشمرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه همچنین ضمن تشریح چالش های کسب و کار در مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی، بر لزوم بازنگری اساسی در نگرش های موجود در این زمینه و انعطاف پذیری در برابر تغییر و تحولات جاری تأکید کرد.

لازم به ذکر است، در نخستین دوره آشنایی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) که با استقبال گسترده ای از سوی کارکنان بندر لنگه مواجه شد، به سه نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی دریافت کردند..






منبع : تین نیوز
برچسب ها: کسب و کار ، بندر لنگه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار