معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: شرکت های دانش بنیان هرمزگان در زمینه فناوری های آب با شرکت آب منطقه ای همکاری می کنند.
کد خبر: ۴۶۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 18 July 2017
به گزارش تابناک : علیرضا نصیری از تنظیم برنامه های اجرایی آب منطقه ای و پارک علم و فناوری هرمزگان در بسته های پنج گانه اقتصاد مقاومتی خبر داد.
نصیری به ارائه توانمندی های پارک هرمزگان و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخت.
وی همچنین با اشاره به مصوبات این نشست اشاره کرد و گفت: پارک هرمزگان لیست توانمندی ها و شرکت های دانش بنیان خود را که در زمینه چالش های موجود در شرکت آب منطقه ای وجود دارد در اختیار آب منطقه ای قرار خواهد داد.
به گفته نصیری، ساخت کنتور حجمی برای سنجش دبی آب در حجم های بالا، سیستم هشدار نشتی به منظور جلوگیری از پرت آب در خطوط انتقال آب، کنتورهای هوشمند جهت نصب بر روی چاه های کشاورزی، کنتور پرتابل خطوط آبرسانی، استفاده از روش های نوین برای نمک زدایی آب شور، استفاده از ظرفیت سایت تحقیقاتی آب شیرین کن آب منطقه ای واقع در روستای کوشک بندرخمیر در زمینه پروژه های تحقیقاتی از جمله مواردی است که پارک علم و فناوری هرمزگان تلاش خواهد کرد با کمک واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در اختیار آب منطقه ای هرمزگان قرار دهد.
 معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین برای تسریع در همکاری از برگزاری جلسه مشترک شرکت های دانش بنیان با آب منطقه ای در آینده نزدیک خبر داد.
در این نشست همچنین حسین عباس زاده مدیر مدیریت دفتر هیات مدیره شرکت آب منطقه ای در این جلسه با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به اهمیت تمرکز بر تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و شرکت های دانش بنیان برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در استان پرداخت.
وی با اشاره به بسته های پنجگانه رونق تولید و اشتغال و با توجه به نقش دستگاه های اجرایی در اقتصاد مقاومتی خواستار همکاری بین پارک فناوری و آب منطقه ای هرمزگان شد.
این حقوقدان در پایان با بیان اینکه اصطلاح مرخصی تابستانی هم ناشی از شناخته نشدن قانون کار است، افزود: اساسا چیزی به نام مرخصی تابستانی وجود ندارد  و کارفرما مجاز نیست که به این عناوین کارگاه خود را تعطیل کند.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار