سرپرست کارگاه تعمیرات فولادسازی فولاد هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: این محصول به صورت آزمایشی و با موفقیت به میزان ۳۰ تن و به سفارش کارخانه های تولید خطوط ریلی و لوله و پروفیل تولید شد.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 19 July 2017
به گزارش تابناک : هیمن چوگلی، با تأکید بر اینکه تغییر تولید این خط به منظور توسعۀ سبد محصولات، افزایش سودآوری و حضور موفقتر در بازارهای داخلی و بین المللی و در سایۀ ابتکار عمل کارکنان تولید و تعمیرات شرکت انجام شد، تصریح کرد: کسب این موفقیت، توان رقابتی کارخانه را در بازارهای داخل و خارج افزایش میدهد.

وی در تشریح چگونگی کسب این موفقیت افزود: از ابتدای سال ۹۶ مدیریت شرکت، بر توسعه و تنوع محصولات تأکید کرده بود و پیش از این، فقط اسلب هایی با عرض ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیمتر در این خط تولید میشد؛ اما با توجه به ظرفیت ماشین ریخته گری، کارکنان کارگاه تعمیرات فولادسازی با ارائه طرحی خلاقانه و با اعمال یک سری تغییرات در خط تولید، امکان تولید اسلب از عرض ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیمتر را فراهم کردند.

هیمن چوگلی خاطرنشان کرد: از هم اکنون فولاد هرمزگان میتواند درصورت نیاز، برای بازارهای داخلی و خارجی، این محصول را در حد انبوه تولید کند.

سرپرست کارگاه تعمیرات فولادسازی فولاد هرمزگان اضافه کرد: این محصول در تاریخ ۲۷/۰۳/۹۶ پس از بررسی نهایی و انجام هماهنگی های مختلف با واحدهای ذیربط تولید شد و به لحاظ کیفی نیز نتایج رضایتبخش بود.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای معاونت بهره برداری، که با حسن اعتماد خود نسبت به مجموعۀ جوان فولاد هرمزگان زمینۀ پیشرفت و شکوفایی این شرکت را فراهم کرده اند، از همکاری مدیریت ناحیۀ فولادسازی، رئیس و کارکنان مجموعۀ تعمیرات فولادسازی، امور مهندسی، خدمات فنی و پشتیبانی، دفتر فنی تعمیرات و قطعات یدکی، خرید قطعات یدکی و ماشین آلات و مدیریت برنامه ریزی تولید تشکر کرد.





منبع : ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار