سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در صحبت‌هایی از اهداف طولانی مدتش برای این تیم گفته است.
کد خبر: ۴۶۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 19 July 2017
به گزارش تابناک : ژوزه مورینیو که این روزها دومین سال حضورش در منچستریونایتد را آغاز کرده است، در صحبت‌هایی از آمادگی خود برای حضوری طولانی‌مدت در اولدترافورد گفته است. وی که هیچ‌گاه بیش از ۳ فصل کامل در باشگاه‌های قبلی خود حضور نداشته، در صحبت‌هایی با ESPN گفت:آیا برای اینکه ۱۵ سال اینجا بمانم حاضرم؟ بله! چرا که نه؟ باید اعتراف کنم که این خیلی سخت خواهد بود چرا که فشار زیادی روی دوش مربیان قرار دارد. همه می‌گویند شما باید برنده شوید ولی واقعیت این است که هر سال فقط یک تیم پیروز خواهد شد و قهرمانی هر سال سخت‌تر از قبل می‌شود.

من تلاش می‌کنم که به دیگران نشان دهم کار من صرفا معطوف به نتایج تیم نیست و اقدامات گسترده‌تری باید انجام بگیرد. از دید من وظیفه مربی خیلی فراتر از اتفاقات درون زمین و نتایج تیم است. نام این باشگاه برای سال‌های سال با سر الکس فرگوسن گره خورده بود و مردم به این مسئله عادت داشتند و فواید زیاد ثبات را درک می‌کردند. امیدوارم بتوانم باز هم ثبات قبل را به باشگاه بازگردانم.

وی در مورد قطع همکاری با مربیان و دید کوتاه مدت مدیران در فوتبال گفت:اگر پس از یک فصل موفق، فصلی ناموفق داشته باشید، سریعا از کار برکنار خواهید شد. این اتفاق برای من در چلسی و برای رانیری در لسترسیتی رخ داد. اتفاقی که برای خیلی از مربیان فوتبال پیش می‌آید. حالا مردم دید کوتاه مدتی به فوتبال پیدا کرده اند.




منبع : برنامه نود 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار