مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: محمدرضا موالی زاده ، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور صبح امروز وارد استان هرمزگان شد.
کد خبر: ۴۶۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 19 July 2017
به گزارش تابناک : علیرضا درویش نژاد، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به دلایل حضور دبیر شورا در استان و دیدار با حضرت آیت الله نعیم آبادی رییس شورای فرهنگ عمومی استان، جلسه مشترک با ادارات عضو شورای فرهنگ عمومی، دیدار و گفتگو با استاندار هرمزگان و نشست مشترک با جمعی از کارکنان و فعالان فرهنگی، بازدید از پروژه ها، مجتمع ها و اماکن فرهنگی هرمزگان از جمله مهمترین برنامه‌های وی در استان می باشد.

وی افزود: هم اکنون نقش و جایگاه شورای فرهنگ عمومی بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت و حمایت شورای استانی در اولویت قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان یکی از فعالترین و موثرترین شوراها در کشور می باشد اما در بخش زیرساخت های فرهنگی استان همچنان دارای کمبودهای فراوان هستیم و امیدواریم با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بخشی از این نیازها تامین شود.

درویش نژاد به سفر اخیر کمیسیون فرهنگی مجلس به هرمزگان اشاره و بیان کرد: در این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با مشکلات، موانع و کمبودهای فرهنگی هرمزگان و شهرستان‌های مختلف به ویژه جاسک، میناب و سیریک و غیره آشنا شدند و گامهای بسیار مثبتی در این خصوص برداشته شد.




منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار