فرمانده انتظامي استان از کشف 1900 کيلو گرم ترياک در هرمزگان در يک عمليات مشترک خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 22 July 2017

به گزارش تابناک : سردار "حاجي محمد مهديان نسب" در تشريح اين خبر گفت: با تلاش اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر همدان از شش ماه قبل يک شبکه گسترده قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک شناسايي شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی دقیق مشخص شد شبکه مورد اشاره با شيوه و شگرد هاي مختلف اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان هاي جنوب شرق ، مرکز و غرب کشور می کند.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده دریافتیم این شبکه قصد انتقال يک محموله سنگين مواد مخدر از استان هرمزگان به شيراز و سپس توزيع در بين ساير استان ها را دارد .

وی اضافه کرد: به منظور جلوگيري از خرد شدن محموله مواد مخدر بارگيري شده، در يک تعامل اطلاعاتي و عمليات هدفمند و هوشمندانه و به موقع با پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، خودرو حمل مواد مخدر توقيف که پس از بازرسي مقدار 1900 کيلوگرم  مواد مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه اي در آن جاسازي و لوله هاي صنعتي بر روي آن بارگيري شده بود کشف و ضبط و راننده نیز دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگيري ساير اعضاء شبکه، گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر استان امسال تعداد 18 عمليات مشترک فرا استاني انجام داده که این اقدامات نشان دهنده نگاه ملي به موضوع مبارزه با مواد مخدر است.






منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار