کاروان سفیران کریمه به‌منظور شرکت در برنامه‌های دهه کرامت با استقبال گرم جمعی از مسئولان و مردم وارد هرمزگان شد.
کد خبر: ۴۶۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 24 July 2017
به گزارش تابناک : کاروان سفیران کریمه صبح امروز متشکل از یک سخنران، یک مداح و دو خادم برای چهارمین سال متوالی به مناسبت دهه کرامت به استان هرمزگان سفر کرده است.

شرکت در آیین تجلیل از امامزاده واجب التعظیم حضرت سید مظفر(ع) در حرم مطهار این امامزاده در ظهر امروز، نخستین برنامه حضور کاروان سفیران کریمه در هرمزگان است که با مداحی رشیدی، مداح حرم مطهر حضرت معصومه(س) و سخنرانی  حجت الاسلام علیپور همراه خواهد بود.

سپس کاروان سفیران کریمه به شهرستان میناب سفر می کند تا در برنامه هایی که به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی در قالب جشنواره آسمان هشتم تدارک دیده شده است شرکت کنند.

هرمزگان از شش سال پیش در راستای تکریم از جایگاه حضرت معصومه(س) برنامه‌های متعددی نظیر پنج دوره همایش کریمه اهل‌بیت همراه با پیام مراجع عظام تقلید، میزبانی از کاروان های در سایه سار کریمه، برگزاری سوگواره کریمه اهلبیت در کانون حضرت معصومه(س) روستای چاخرک بندرعباس طی دو سال گذشته، جشنواره کریمه آل الله در کانون فرقان روستای باغگلان میناب در چهار سال گذشته، اعزام بیش از هزار زائر اولی به قم طی سال های گذشته، اعرام دو هزار و ۴۰۰ جوان ازمساجد سراسر استان به اردوی سفیران ولایت در قم طی شش سال گذشته، شرکت در غبارروبی و گلباران ضریح مطهر توسط جوانان مساجد استان را اجرا کرده است.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار