فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در چهار ماهه اول امسال 21 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف شده است.
کد خبر: ۴۶۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 26 July 2017
به گزارش تابناک : سردار عزیزالله ملکی سه شنبه شب در حاشیه کمیسیون مقابله با مواد مخدر در بندرعباس به خبرنگاران اظهار داشت: در همین مدت زمان 18 باند کلان تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح هرمزگان متلاشی و یک هزار و 258 متهم در همین رابطه دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: با تشدید مقابله با مواد مخدر ،کنترل محورهای مواصلاتی و رصد قاچاقچیان کشفیات مواد مخدر در استان کاهش یافته که این مساله نشان از تلاش جدی پلیس در مقابله با قاچاق مواد مخدر دارد. 
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: هزینه قاچاق مواد مخدر در کشور باید افزایش پیدا کند تا قاچاقچیان به سمت قاچاق نروند.
سردار ملکی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را جهت پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند. 
وی یاد آور شد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند ، اما لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی به منظور پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.
سال گذشته ماموران نیروی انتظامی هرمزگان موفق به کشف افزون بر 81 تن مواد مخدر ، متلاشی کردن 113 باند قاچاق و دستگیری هفت هزار و 914 متهم در این رابطه شدند.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار