معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: 6میلیار تومان اعتباربرای روکش آسفالت وترمیم جاده جکدان به جاسک و هچنین بشاگرد به میناب وکرمان امسال اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۶۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 26 July 2017
به گزارش تابناک : عباس شرفی روز چهارشنبه افزود: این مبلغ ازمحل اعتبارات ملی واستانی برای احداث 60کیلومتر ترمیم این مسیرها تامین شده که با اصلاح آن عبور ومرور مردم بهبود پیدا می کند.

وی ادامه داد: درحال حاضر 30کیلومتر از جاده جکدان به جاسک توسط پیمانکارتجهیز کارگاه شده و 30کیلومتر جاده بشاگرد به میناب وکرمان بزودی تجهیز می شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان یاد آورشد: ریختن زباله ، نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده ها علاوه بر جریمه نقدی یک ماه تا 2 سال حبس دارد.

شرفی تصریح کرد: مطابق ماده 7 لایحه قانون ایمنی راه ها، مرتکبان جرایم علاوه بر جبران خسارت وارده به حبس از یک ماه تا 2 سال محکوم و چنانچه تخریبی صورت نگرفته باشد، مرتکب یا مرتکبان حسب مورد موظف به رفع موانع و رفع تجاوز و جبران خسارت وارده خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد:حریم راه جز لاینفک راه بوده از این رو حفظ و زیبایی آن موجب آرامش و آسایش در حین رانندگی است و پاکسازی، زیباسازی حریم راههای استان نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح عموم مردم و مسئولان داشته وهمه آحاد مردم باید نسبت به پاکسازی و زیبا سازی حریم راههای ارتباطی خود را مسئول بدانند.

شهرستان جاسک در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

 



منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار