استاندار هرمزگان گفت: اقدامات نهایی جهت برقراری و راه‌اندازی خط هوایی میان شهرهای بندرعباس و مسقط پایتخت کشور عمان انجام شده است و روز ۱۶ مردادماه اولین پرواز در این خط هوایی انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 27 July 2017
به گزارش تابناک : جاسم جادری عصر امروز در چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط خارجی استان هرمزگان با قدردانی از وزارت خارجه و سفارت ایران در رم برای همکاری و هماهنگی سفر هیئت مدیران هرمزگان به ایتالیا، عنوان کرد: در این سفر برنامه های مفید و کاربردی خوبی انجام شد و نتایج ملموسی نیز برای استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مباحث سفرهای هیئت‌های مختلف از استان هرمزگان به خارج از کشور باید در این شورا مطرح و برنامه‌ریزی‌های آن با هم‌فکری اعضای این شورا صورت گیرد.

استاندار هرمزگان به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی با عمان از طریق هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: اقدامات نهایی جهت برقراری و راه‌اندازی خط هوایی میان شهرهای بندرعباس و مسقط پایتخت کشور عمان انجام شده است و روز ۱۶ مرداد ماه اولین پرواز در این خط هوایی انجام می‌شود.

جادری تصریح کرد: پروازهای این خط هوایی توسط هواپیمایی کیش‌ایر و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برقرار می‌شود و هر هفته یک پرواز میان بندرعباس و مسقط انجام می‌شود.

وی همچنین از سفر هیئت تجاری و اقتصادی کشور عمان به شهرستان جاسک در شرق هرمزگان خبر داد و گفت: در قالب این هیئت تعدادی از مسؤولان دولتی و فعالان بخش خصوصی عمان روز ۱۸ مردادماه جهت بازدید از توانمندی‌های هرمزگان به جاسک سفر می‌کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز خط کشتیرانی میان بندرعباس و بندرخصب عمان راه‌اندازی شده بود و این اقدامات به توسعه روابط اقتصادی و تجاری کمک می‌کند.





منبع : بازخبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار