احمد همتی در دیدار با مدیر کل مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،احمد همتی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و مسئولان پدافند غیرعامل استان سمنان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در قانون بودجه سال 96 ، یک درصد از بودجه تمام دستگاه‌های شهرستانی به انجام اصول پدافند غیرعامل را اختصاص داده است لذا اجرای تمامی قوانین که در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود لازم الاجراء است.
کد خبر: ۴۶۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 29 July 2017

به گزارش تابناک سمنان،احمد همتی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و مسئولان پدافند غیرعامل استان سمنان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: پدافند غیرعامل یک ابزار دفاعی برای کشور بشمارمی‌رود به همین منظورمجلس شورای اسلامی اختصاص، در قانون بودجه سال 96 ، یک درصد از بودجه تمام دستگاه‌های شهرستانی به انجام اصول پدافند غیرعامل را اختصاص داده است لذا اجرای تمامی قوانین که در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود لازم الاجراء است.

پدافند غیرعامل اقدامی پیشگیرانه

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایران باوجود آرمان‌های انقلابی و دیدگاه استقلال‌طلبی همواره در معرض تهاجم‌های سخت و نرم دشمنان است و پدافند غیرعامل یکی از عوامل مهم برای مقابله با این هجمه‌ها بشمارمی‌رود.

تاکید بر اختصاص یک درصد از بودجه تمام دستگاه‌های استان به پدافند غیرعامل

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای اجرای پدافند غیرعامل در تمام فعالیت‌های زیرساختی سمنان بیان کرد: تحقق این مهم می‌تواند بسیاری از تهدیدات و بحران‌های در پیش رو را مرتفع کند.

کاهش ریسک با اجرای پدافند غیرعامل

همتی تاکید کرد: حفاظت از جان و مال مرم و مقابله با حوادث ناگهانی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های پدافند غیرعامل است که توجه به این مهم باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

ایشان با بیان اینکه سیستم‌های جدید برای بازسازی تأسیسات و زیرساخت‌های شهری مهیا می‌شود افزود: نقشه‌های تأسیسات و زیرساخت‌های شهری نیازمند بازبینی و کارشناسی مجدد است تا آسیب‌های موجود در آن با استفاده از سیستم‌های جدید بازسازی شود.

وی با بیان اهمیت ویژه ایمنی و استحکام ساختمان‌ها و پروژه‌های عمرانی در سراسر استان سمنان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت اصول پدافند غیرعامل در پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وسازهای استان سمنان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار