گزارش کامل نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های استان
تا پایان انتخابات و شمارش آن ها برخی در حال ابراز نظرات و گاها انتقادات به روند برگزاری بودند اما موضوع مهمی برای اعتراضات بیان نشد و این انتخابات به خوبی برگزار شد تا نتایج جالب آن اینگونه باشد که روابط عمومی های فعال در امر اطلاع رسانی و دارای تعامل با رسانه ها ، بیشترین آراء ممکنه را کسب کنند.
کد خبر: ۴۶۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 30 July 2017
صبح امروز نشست مدیران روابط عمومی های دستگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران روابط عمومی دستگاه ها برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی استاندار در سخنان کوتاهی به اهمیت حوزه خبر و خبر رسانی و فعالیت روابط عمومی دستگاه ها اشاره کرد و افزود : مهمترین ابزار و عوامل تامین قدرت ، قدرت علمی ،  قدرت اقتصادی ، قدرت دیپلماتیک، قدرت فرهنگی و قدرت رسانه می باشد.
 
از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز  
 
محمدی افزود : یک مهمترین ابزار قدرت یک نظام رسانه است چرا که یک رسانه در امنیت یک کشور می تواند نقش موثری داشته باشد . در بحث قومیت ها اگر رسانه ای به مسائل قومیتی دامن بزند ، انعکاس این خبر در جامعه می تواند مشکل ساز شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : انتظار است که رسانه ها با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار در توسعه جامعه  ابتدا نسبت به جمع آوری و پردازش اطلاعات صحیح اقدام کرده و پس از آن اقدام به انتشار اخبار کنند.
محمدی گفت: نقد منصفانه از رسالت‌های اصلی یک رسانه است و نقد باید مبتنی بر مصالح و منافع عمومی باشد و روابط عمومی‌ها پیشانی هر دستگاه هستند و باید با خلاقیت جایگاه خود را حفظ کنند.
 
 از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز
 
محمدی با بیان اینکه قران کریم رسانه الهی است، اظهار داشت: این کتاب مقدس یک رسانه جامع بوده که پیام های الهی را به بشر می‌رساند و بزرگ ترین الگوی رسانه ی مکتبی و ارزشی است.وی با تاکید بر اینکه نقد خبرنگاران سبب توسعه و پیشرفت یک جامعه است، گفت : انتظار می‌رود مدیران پای اصحاب رسانه را برای انتشار ضعف سیستم اداری به دادگاه باز نکنند و مگر در صورت هتک حرمت و افترا حق شکایت دارند.
محمدی اظهار داشت: ابزارهای فرهنگی مانند رسانه به مثل تیغ دو لبه عمل می کنند و علاوه بر نقشی که در تامین قدرت دارد، در مهار قدرت و فساد ناشی از آن نیز موثر است.
نکته نظرات مدیران روابط عمومی
در بخش هایی از این نشست برخی مدیران روابط عمومی ، به بیان دیدگاه های خود پرداختند که بنابر تنظیم وقتی که توسط مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، صورت گرفته بود ، فقط پیشنهادات و انتقادان و نکته نظرات بیان می شد.
مهمترین موضوعات سخنان مدیران روابط عمومی دستگاهها به نوع تعامل با رسانه ها بود .مصیب حیدری روابط عمومی کمیته امداد از عدم وجود راه های قانونی برای اهداء تقدیرهای مادی به خبرنگاران فعال گفت و پیشنهاد کرد که مسئولین در این خصوص تدبیری بیاندیشند تا مدیران روابط عمومی بتوانند ، به نحوی شایسته و البته قانونی بخش از بودجه دستگاه خود را برای همکاری با خبرنگاران ، اختصاص دهند.
حیدری در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع شکایت از خبرنگاران توسط برخی مدیران و مسئولین اشاره کرد و گفت : متاسفانه برخی مدیران با کوچکترین نقد یک خبرنگار و رسانه سریعا از آن ها شکایت کرده و به شدت هم پی گیر شکایت خود هستند.
 
از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز  
 
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش با اشاره گذشت چند ماه از روز روابط عمومی ها و عدم برگزاری نشستی در این خصوص گفت : نشست روابط عمومی ها را به بهانه تداخل با ایام انتخبات لغو کردند.
خواهش نیک اشاره طنزی هم به عدم اهمیت گذاشتن مسئولین به اقدامات مسئولین روابط عمومی ها گفت : یک اصطلاح داریم که به شوخی می گوید "به جهنم" و این اصطلاح را زمانی به کار می برند که اگر یک مجری از بیرون دستگاه دعوت شود و نیاید مسئولین می گویند "به جهنم" خودمان برگزار می کنیم ! یعنی اینکه کار روابط عمومی خود را چندان مهم نمی دانند در صورتیکه برای آن فردی که از بیرون دعوت می شود اهمیت زیادی قائلند ! این در حالی است که روابط عمومی های ما فعالیت های زیادی انجام می دهند.
منتخبین انتخابات شورای روابط عمومی ها را بهتر بشناسید
اما مهمترین و وقت گیر ترین بخش نشست امروز مربوط به انتخاب اعضای شورای روابط عمومی ها بود که با رقابتی جالب و جدی همراه بود.
پس از رای گیری روابط عمومی ها برای مشارکت دادن اصحاب رسانه در این انتخابات و تایید این موضوع برگه های رای بین حاضرین در جلسه توزیع شد که رقابت جالب و فشرده ای برگزار شد ضمن اینکه عده ای از روابط عمومی ها در همان چند لحظه قبل از توزیع برگه های رای سریعا تبلیغات خود را آغاز و اقدام به جلب نظرات به سمت خود می کردند و البته تا پایان انتخابات و شمارش آن ها برخی در حال ابراز نظرات و گاها انتقادات به روند برگزاری بودند اما موضوع مهمی برای اعتراضات بیان نشد و این انتخابات به خوبی برگزار شد تا نتایج جالب آن اینگونه باشد که روابط عمومی های فعال در امر اطلاع رسانی و دارای تعامل با رسانه ها ، بیشترین آراء ممکنه را کسب کنند.
 
از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز  
 
از دیگر نکات جالب این انتخابات ، زمان شمارش آرا رقم خورد که برخی خبرنگاران و روابط عمومی ها در حال یادداشت برداری و ثبت لحظه ای تغییر آرا بودند!
به هر جهت در نهایت نتایج شمارش آرا به شرح زیر منتشر شد:
اعضای اصلی
➖مصیب حیدری مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با ۳۴ رأی
➖ابوالقاسم یگانه اصل روابط عمومی بانک کشاورزی با ۳۱ رأی
➖علی اکبر پاک مسئول روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با ۳۱ رأی
➖رحیم بنام روابط عمومی بانک مسکن با ۲۶ رأی
➖زینب الهی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۱ رأی
➖ضرغام علیبازی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق با ۲۱ رأی
➖مهدی علیزاده روابط عمومی شرکت نفت با  ۱۸ رأی
 
از سخنان معاون سیاسی و نکته نظرات مدیران روابط عمومی تا وجه شباهت منتخبین شورای روابط عمومی ها و آشنایی با اصطلاح طنز
 

 اعضای علی البدل
➖ امین پایدار روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي كهگيلويه و بويراحمد
➖ هاجر صلاحی اردکانی روابط عمومی پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار