معاون گردشگری استان هرمزگان از برنامه‌های جذب توریست در ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 08 August 2017
به گزارش تابناک : فائقه اتابک معاون گردشگری استان هرمزگان گفت: «با توجه به آب‌وهوای گرم استان هرمزگان در فصل تابستان، تصمیم گرفتیم تا برای جذب گردشگر در این ایام جشنواره‌های متعددی برپا کنیم که چند برنامه گردشگری طی یک ماه گذشته برگزار شد و برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای شهریور و مهرماه انجام دادیم. از این میان برنامه‌هایی که طی ماه گذشته شکل اجرایی به خود گرفته می‌توان به جشنواره «انبه و یاسمین گل» اشاره کرد که طی سه روز در میناب و همایش اجلاس راهنمایان گردشگری بود.»
وی در سخنانش از برپایی جشنواره شهریورماه سخن گفت که با همکاری معاونت فرهنگی هنری شهرداری و بخش خصوصی برگزار می‌شود. اتابک همچنین اظهار کرد: «این جشنواره شامل برنامه‌های متنوعی است که از جمله آن می‌توان به ساخت مجسمه‌های شنی، موسیقی سنتی و مسابقه غذاهای سنتی اشاره کرد.»
معاون گردشگری استان هرمزگان تصریح کرد: «استان هرمزگان همچنین در مهرماه فصل پاییز نیز برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که از جمله آن اتفاقی است که برای نخستین بار در ایران روی می‌دهد. قرار است در هفته جهانگردی انیمیشن معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، رونمایی شود. »
همچنین او از رونمایی انیمیشن گردشگری در هفته جهانگردی خبر داد.






منبع : آنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار