مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از تامین آب روستای فاقد آب آخران در شهرستان بشاگرد خبرداد.
کد خبر: ۴۷۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 10 August 2017
به گزارش تابناک : عبدالحمید حمزه پور در این زمینه بیان کرد: روستای اخران در ۱۷۰ کیلومتری سردشت شهرستان بشاگرد قرار دارد که تا کنون فاقد اب اشامیدنی سالم بود.

وی با اشاره به اینکه این روستا راه دسترسی آسفالت نداشته و خدمات رسانی به این روستا با مشکلاتی مواجه بود گفت: توانستیم با حفر یک حلقه چاه و احداث ۲۵ کیلو ولت شبکه برق به این روستا که در چند سال اخیر تمامی چشمه های آن خشک شده اند آبرسانی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین برای تامین آب این روستا ۲.۵ کیلومتر لوله گذاری خط پمپاژ، اصلاح شبکه به طول یک کیلومتر،  مخزن ۶۰ متر مکعبی و یک باب موتور خانه احداث شده است.

مهندس حمزه پور اضافه کرد: جمعیت این روستا ۸۱ خانوار برابر با ۳۳۴ نفر است که در حال حاضر در این روستا سکونت دارند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در خصوص میزان اعتبار این پروژه اضافه کرد: در راستای اجرا این پروژه اعتبار ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس حمزه پور در پایان با تاکید بر کم آبی شدید در برخی از مناطق استان اظهار کرد: بسیاری از مناطق استان هرمزگان از کم ابی شدید رنج میبرد که همین امر سبب کاهش و مهاجرت جمعیت روستاها به شهرها و پیامدهای مخرب ان می شود اما با تلاش و برنامه ریزی های دقیق ابرسانی به روستاهای استان در حال انجام است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار