معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اقلیم خاص هرمزگان باید نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام مدارس استان برای جلوگیری از اتلاف منابع اقدام کرد.
کد خبر: ۴۷۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 10 August 2017
به گزارش تابناک : علی رئوفی در آئین معرفی سرپرست جدید اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان با قدردانی از تلاشهای انجام شده دراحداث فضای آموزشی استاندارد در استان، بیان داشت: اگر در نوسازی مدارس خدمات به نحو شایسته و مطلوب انجام شود یک موفقیت برای دولت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی  وتوسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به پروژه های دردست اجرا و ضرورت برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل آنها افزود: هرمزگان اقلیم خاصی دارد و هر چه زمان پروژه های دردست اجرا طولانی تر شود  بیشتر آسیب می بیند.

وی در همین رابطه افزود: برای تکمیل پروژه های عمرانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان باید هم خیرین و هم دولت حمایت لازم را صورت دهند تا این طرح ها به اتمام برسد.

معاون هماهنکی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به خدمات خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: کسی که سرمایه اش را در راه مدرسه سازی هزینه می کند ایثار کرده است و باید بنحو شایسته از آنان تجلیل کرد.

رئوفی با اشاره به خدمات دولت و اهداف پیش روی دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: اهداف این دولت افزایش تولید و اشتغال و حرکت بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

وی در همین رابطه افزود: دولت در نیمه راه هست و بازگشت به عقب نخواهد داشت و هدف مهم این دولت ایجاد نظام جامع تامین اجتماعی و رشه کن شدن فقر می باشد و همه باید تلاش کنیم تا این هدف تحقق یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ستانداری هرمزگان با تاکید بر تعهد مدیران به برنامه های دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: مدیران استان باید به برنامه های دولت دوازدهم متعهد باشند و در راستای تحقق اهداف دولت برنامه ریزی و تلاش  کنند.

وی اظهار داشت: مدیران برای گره گشایی از مشکلات مردم استان باید همت و تلاش خود را مضاعف کنند و در چهار سال پیش رو خود برای برای ایجاد تحولات اساسی در استان با کار و تلاش شبانه روزی آماده کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان د با اشاره به اهمیت پذیرش مسئولیت گفت: مسئولیت یک نعمت الهی و امانتی است که به افراد سپرده می شود قدر این موهبت الهی را باید بدانیم .

در پایان این مراسم که با حضور هاشمی نسب معاون فنی سازمان نوسازی و تجهیزمدارس کشور، برگزار شد از زحمات حمید هراتی قوی سرپرست سابق اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان قدردانی و نوید احمدی به عنوان سرپرست جدید اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان هرمزگان معرفی شد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار