جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 610 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 12 August 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ "علی اصغر خرم روی" بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای عبوری درمحور بندرعباس به سمت حاجی آباد به یک دستگاه کامیون کانتینر دار مشکوک و برابر مقررات آن را جهت بازرسی به داخل یگان منتقل کردند.

وی افزود : در بررسی اولیه مشخص شد که خودرو حامل بار برنج است ، که در بررسی تکمیلی تعداد 530 دستگاه گوشی تلفن همراه که به طرز ماهرانه ای زیر بار برنج جاسازی شده بود کشف که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر، ماموران ایستگاه ایست وبازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 80 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خرم روی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده حدود 7 میلیارد ريال برآورد شده است، تصریح کرد:در این زمینه دو نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.






منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار