مدیر کل فرهنگ وارشاد هرمزگان گفت: در صورتی که مسئولان شهرستان میناب بتوانندشرایط وزمینه های ایجاد یک نمایشگاه را فراهم سازند نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان در میناب برپا می شود .
کد خبر: ۴۷۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 13 August 2017
به گزارش تابناک : علیرضا درویش نژاد شنبه شب در آئین اختتامیه مسابقات قرآنی مرحله استانی به میزبانی شهرستان میناب گفت: ایجاد یک فضای نورانی با کتاب آسمانی نیازمند ساختارهایی است که بتوان در آن محفلی برگزار شود  که زینت بخش آن را با تلاوت آیات قرآنی توسط قاریان فراهم سازد.

درویش نژاد با اشاره به  اینکه خواندن آیات قرآن با صوت زیبا می تواند به هر مراسمی زینت دهدبیان داشت: اهمیت قرآن کریم در تلاوت صحیح و خواندن آن با صوت و صدای دلنشین است که بتواند در یک محفل قرآنی فضایی ایجاد شود تا همه حاضران بهره  مناسب را برده باشند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد هرمزگان گفت: با توجه به اینکه شهرستان میناب مهد پرورش دهنده فرهنگ دینی وقرآنی است می توان با استمرار برگزاری مسابقات علاوه برتوسعه فضاهای قرآنی بر تربیت قاریان در شرایط سنی مختلف توجه جدی داشت.

درویش نژاد عنوان داشت: میناب می تواند در هرزمینه دینی وفرهنگی رشد و به درجات بالا دست پیدا کند که اگر مسئولان این شهرستان بتوانند با فراهم کردن شرایط و زمینه های لازم همکاری  خود را اعلام کنند نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان در این شهرستان بر پا می شود.





منبع : ذاکرنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار