رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از بازسازی ۱۲۰ واحد تولیدی هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 14 August 2017
به گزارش تابناک : خلیل  قاسمی در بندرعباس اظهار داشت: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بحث تسهیلات رونق تولید در سال جاری می‌بایست ۱۲۰ واحد تولیدی را با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان با استفاده از تسهیلات بانکی مورد بازسازی و نوسازی قرار گیرند.
 

وی ادامه داد: امسال بحث بازسازی و نوسازی واحدها یکی از اولویت‌های ماست و باید ۱۲۰ واحد شناسایی شود تا با بالا بردن ظرفیت‌ تولید آنها، شاخص‌های تأثیرگذار بر اقتصاد استان را ارتقا بخشید.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان  با بیان اینکه بانک‌های استان باید حمایت بیشتری از واحدهای تولیدی داشته باشند، گفت: خیلی از واحدها عمر زیادی دارند و باید تجهیزات آنها نوسازی شود تا محصولاتشان قابلیت رقابت در بازار را داشته باشند.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بانک‌ها تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پرداخت کرده‌اند و بانک‌های خصوصی نیز می‌توانند با پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به طرح‌های بالای ۶۰ درصد به تولید و اقتصاد استان کمک کنند.

 
وی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شروع فعالیت سامانه بهین‌یاب در سال جاری برای ثبت نام واحدهای تولیدی مشکل‌دار از 28 خرداد سالجاری آغاز شده است تاکنون 19 متقاضی واحدهای تولیدی جهت نوسازی وباسازی واحدهای تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار