نماینده سنندج در مجلس دهم گفت: موفقیت در عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور به دلیل اتخاذ سیاست های توام با عقلانیت ایشان در مجموعه سیاست گذاری های کلان وزارت کشور بود. من به شخصه به عملکرد ایشان رای مثبت می دهم.
کد خبر: ۴۷۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 14 August 2017
به گزارش تابناک : سید احسن علوی نماینده سنندج در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: عملکرد درست و شایسته رحمانی فضلی در جایگاه وزیر کشور این فرصت را به رئیس جمهور داد که وی را دوباره برگزیند.

وی افزود: اگر بخواهم به عنوان یک نماینده مجلس قضاوت کنم عملکرد رحمانی فضلی در برقرای امنیت و برگزاری انتخابات مثبت و کارنامه ایشان در برقراری اعتدال و امید در فضای سیاست داخلی قابل قبول است.

نماینده سنندج در مجلس دهم همچنین تصریح کرد: با اعلام لیست ١٧ نفره وزیران از سوی حسن روحانی، کابینه دوازدهم در ٤ وزارتخانه‌ای که بیشتر از سایر وزارتخانه‌ها به مسائل سیاسی کشور مربوط می‌شوند با دو تغییر و دو ابقا، برای کسب رای اعتماد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معرفی شدند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: یکی از وزرای که در وزارتخانه خود ابقاء شد دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم بود.

علوی نماینده عضو فراکسیون اهل تسنن مجلس ادامه داد: عملکرد درست و شایسته رحمانی فضلی در جایگاه وزیر کشور این فرصت را به رئیس جمهور داد که وی را دوباره برگزیند. اگر بخواهم به عنوان یک نماینده مجلس قضاوت کنم عملکرد رحمانی فضلی در برقرای امنیت و برگزاری انتخابات مثبت و کارنامه ایشان در برقراری اعتدال و امید در فضای سیاست داخلی قابل قبول است.

نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد عبدالرضا رحمانی فضلی در جایگاه وزیر کشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با مسئله انتخابات آشنا هستند به خوبی می‌دانند برگزاری انتخابات کار پیچیده است اما این انتخابات به خوبی از سوی وزیر کشور هدایت شد.

«به جرات می توانم ادعا کنم که رحمانی فضلی عملکرد قابل قبولی در جریان برگزاری انتخابات داشتند. هر چند اگر بخواهیم جزئی و تعدادی صندوق ها نگاه کنیم در بخش های از وزارت کشور اشکالاتی هم وجود داشته است همین موضوع سبب شده است تعدادی از نمایندگان انتقاداتی به عملکرد همکاران ایشان در وزارت کشور داشته باشند.»

وی در ادامه به عملکرد رحمانی فضلی اشاره کرد و گفت: لازم است در خصوص رای اعتماد شخص رحمانی فضلی در وزارت کشور لازم است معدل عملکرد ایشان را در مجلس شورای اسلامی ارزیابی کنیم.

علوی همچنین خاطرنشان کرد: رحمانی فضلی توانست انتخابات را بدون جنجال و حاشیه برگزار کند. در خلال برگزاری انتخابات و پس آنآسیب سیاسی و اجتماعی مانند دوره های گذشته در جامعه ایجاد نشد. از این جهت می توانیم ادعا کنیم رحمانی فضلی نمره قبولی می گیرد.

نماینده مردم سنندج در ادامه به تعامل وزیر کشور با مجلس اشاره کرد و افزود: به اعتقاد اکثریت نمایندگان مجلس رحمانی فضلی تعامل نسبتا خوبی با مجلس دهم داشته است. به اعتقاد من در دولت یازدهم عملکرد وزرای چون؛ راه و شهر سازی، بهداشت، نفت ، خارجه و کشور در دولت یازدهم مثبت بوده است.

علوی خاطر نشان کرد: به عقیده من رویکرد عبدالرضا رحمانی فضلی در وزارت کشور قابل قبول و مثبت بوده است. بنابراین می توان ادعا کرد موفقیت در عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور به دلیل اتخاذ سیاست های توام با عقلانیت ایشان در مجموعه سیاست گذاری های کلان وزارت کشور بود. من به شخصه به عملکرد ایشان رای مثبت می دهم.

وی ادامه داد: عملکرد درست و شایسته رحمانی فضلی در جایگاه وزیر کشور این فرصت را به رئیس جمهور داد که وی را دوباره برگزیند. اگر بخواهم به عنوان یک نماینده مجلس قضاوت کنم عملکرد رحمانی فضلی در برقرای امنیت و برگزاری انتخابات مثبت و کارنامه ایشان در برقراری اعتدال و امید در فضای سیاست داخلی قابل قبول است.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار