جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 510 کیلو و 550 گرم انواع مواد مخدر طی دو عملیات پلیسی جداگانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 16 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علی اصغر خرم روی ابراز کرد: ماموران مستقر در ایست و بازرسی برکه سفلین بندرلنگه، هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو پژو 405 که در مسیر بندرعباس به بندر لنگه در حال حرکت بودند مشکوک شده و دستور توقف آن ها را صادر کردند. 
وی افزود: رانندگان خودروها با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و تیراندازی به سمت ماموران، با رها کردن خودروها از مسیرهای بیابانی و سخت گذر، از محل متواری شدند.
سرهنگ خرم روی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها، 120 کیلوگرم هروئین کشف کردند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان جاسک نیز هنگام کنترل محورخاکی نیکشهر به جانوری به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شده و دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران، با خاموش کردن خودرو به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از 30 دقیقه درگیری، اشرار عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی هوا و سخت گذر بودن مسیر، از محل متواری شدند که در بازرسی از خودروی یاد شده ، 343 کیلو و 300 گرم حشیش و 47 کیلو و250 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ خرم روی خاطر نشان کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد و خودروها به همراه مواد مخدر کشف شده، جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شده است. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار