مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : پس از گذشت چندین روز و حضور داوران در شهرستان های مختلف ، مرحله بازبینی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۷۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 17 August 2017
به گزارش تابناک : علیرضا درویش نژاد اظهارداشت: ۸ گروه از ۵ شهرستان بندرعباس، میناب ،رودان ، هرمز و پارسیان توسط شورای انتخاب آثار ، بازبینی شدند و آثار راه یافته به شرح ذیل اعلام می گردد.

وی عنوان کرد: نمایش «جایی برای گلدان» به کارگردانی علی رحیمی از میناب ، نمایش «دوزخ برزخ ما و دیگران» به کارگردانی ناصر عابدینی از رودان ، نمایش «مادرم دوباره مرد» به کارگردانی کوروش سلمانی از بندرعباس، نمایش «همه دختولوک ها منم» به کارگردانی گلنسا زارعی از بندرعباس ، نمایش «عکاس باشی لیرشا» به کارگردانی مصیب داوری از رودان ، نمایش «اعداد در بیابان» به کارگردانی محمد سلامتی از هرمز، نمایش «دستمال سفید» به کارگردانی علی اصغر کمالی از رودان و نمایش «آدم و حوا» به کارگردانی ناصر دلدار از پارسیان به جشنواره راه یافتند.

درویش نژاد یادآور شد: در این دوره نیز همانند سال قبل ، برگزاری جشنواره بر عهده انجمن نمایش و اهالی تئاتر است و همه تلاشمان را خواهیم کرد تا کیفیت برگزاری در حد و اندازه گروه های خوب نمایش هرمزگان باشد.

وی اضافه کرد: رضا کمالی زرکانی، مجید سرنی زاده و کارشناس دینی حجت الاسلام امین اسماعیلی به عنوان داوران فنی در این دوره آثار نمایشی را بازبینی کردند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی از ۲۰ لغایت ۲۳ شهریور ماه در بندرعباس برگزار می شود.  





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار