لزوم پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان، خانه تکانی در عرصه های مدیریتی کشور و توجه به مناطق محروم از جمله محورهای تذکرهای شفاهی نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز پنج شنبه مجلس شورای اسلامی بود.
کد خبر: ۴۷۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 17 August 2017
به گزارش تابناک : همایون هاشمی نماینده مردم شاهین دژ در جلسه علنی روز پنج شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی از وی خواست تا به مشکلات مناطق کم برخوردار و محروم رسیدگی بیشتری داشته باشد.
سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس نیز در تذکری خواستار پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان شد و گفت: کشاورزان به دلیل پرداخت نشدن بهای گندم با مشکلات زیادی روبرو هستند.
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس نیز در تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهوری و وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: باید در دولت دوازدهم یک خانه تکانی در عرصه مدیریتی صورت بگیرد به گونه ای که حق کسی نیز ضایع نشود و مدیران خوب بکارگیری شوند و مدیران ضعیف کنار گذاشته شوند.
محمدرضا پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری شفاهی با استناد به اصل 110 قانون اساسی گفت: ماموریت های دستگاه های اطلاعاتی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس وظایف قانونی تصریح شده است و ورود آنان به برخی عره ها در راستای وظایف قانونی است.
وی افزود: تلقی نادرست بعضی از نمایندگان مجلس برخلاف وظایف نمایندگی است و امیدواریم در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار