‌۷۰ درصد از خاطرات آزادگان استان هرمزگان گردآوری‌شده است تا در قالب ویژه‌نامه‌ای برای هفته دفاع مقدس منتشر شود.
کد خبر: ۴۸۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 19 August 2017
به گزارش تابناک : ‌امیریان از معاونان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ایستادگی آزادگان در دوران اسارت بیان کرد: حدود ۳۵۰ نفر از رزمندگان استان هرمزگان در طول دوران دفاع مقدس به اسارت درآمده‌اند. هرساله به مناسبت‌های مختلف برای گرامیداشت ایثارگری و صبر آن‌ها برای این آزادگان مراسم‌هایی برگزار می‌شود. اکنون نیز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن مراسمی برای تجلیل از آزادگان و خانواده آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن روز پنج‌شنبه در بندرعباس برگزار خواهد شد و در آن قرار است چند آزاده تأثیرگذار و خانواده آزادگان و شهدا تجلیل شوند.

امیریان گفت:‌ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی آزادگان ویژه‌نامه‌ای در دست چاپ دارد که تاکنون ۷۰ درصد آن تکمیل‌شده است. امیدواریم بتوانیم تا هفته دفاع مقدس این ویژه‌نامه به پایان برسد و در نشریه‌ای با عنوان «خط‌شکنان خلیج‌فارس» در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار