عصر پنجشنبه 26 مرداد ماه 1396 نشست مشترکی با حضور شاعران دو استان قم و هرمزگان به میزبانی حوزه هنری قم در سالن سوره این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 19 August 2017
به گزارش تابناک : عصر پنجشنبه 26 مرداد ماه 1396 نشست مشترکی با حضور شاعران دو استان قم و هرمزگان به میزبانی حوزه هنری قم در سالن سوره این حوزه برگزار شد. در این نشست بیش از 20 شاعر از دو استان قم به شعرخوانی پرداختند. سید محمد جواد شرافت کارشناس مجری این نشست بود و در کنار وی عبدالحسین انصاری شاعر نام آشنای بندعباس حضور داشت. انصاری در ابتدای نشست به معرفی و تاریخچه شعر هرمزگان پرداخت. وی ضمن معرفی بزرگان شعر بندرعباس، شاعران جوان و خوش آتیه این استان را به شاعران قمی حاضر درسالن معرفی و اشعارش را برای حاضران قرائت کرد.
مهدی ناصریان، ايرج انصاری‌فرد، اميرحسين والا، صديقه اسلامی، شيوا شاكری، مريم انصاری و حميده كريمی شاعران هرمزگانی بودند که در این نشست به شعرخوانی پرداختند. حسین فتوحی، مهدیار حامدی‌کیا، مژگان‌سادات فارغیان، فاطمه‌سادات موسوی، حسن خسروی‌وقار، سیدجواد میرصفی، امیرعباس بختیاری، محمدمهدی  خان‌محمدی، جواد الهی‌پور، احمدجواد نوآبادی و محمد غفاری نیز شاعران قمی بودند که در این محفل به شعرخوانی پرداختند.
از دیگر برنامه‌های شاعران هرمزگانی در این سفر، زیارت حرم حضرت معصومه(س) و حضور در مسجد مقدس جمکران بود.










منبع : حوزه هنری استان ها  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار