استاندار هرمزگان بر لزوم انجام کار اطلاعاتی برای شناسایی سرباندهای اصلی قاچاق تاکید کرد و گفت: برای مبارزه موثر با قاچاق باید کار نرم افزاری صورت گیرد.
کد خبر: ۴۸۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 20 August 2017

به گزارش تابناک : دکتر جاسم جادری در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی  و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در مبارزه با قاچاق تنها برخورد قهری موثر نیست، عنوان کرد: اصلاح فرهنگ مصرف جامعه و نوع نگرش به کالاهای داخلی، سهولت در روش های تجارت و رفع مشکل اشتغال و بیکاری از عوامل مرتبط در مبارزه با قاچاق کالا محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: باید هرکدام از این موارد در جای خود درست اجرا شود تا در امر مبارزه با قاچاق موفق باشیم.

 

استاندار هرمزگان افزود: در چهار سال اخیر با اراده و برنامه ریزی مناسب دولت یازدهم، تجهیز مبادی رسمی و تلاش نیروهای کاشف میزان قاچاق کالا و ارز در کشور به میزان 50 درصد کاهش یافته است.

 

جادری بر لزوم انجام کار اطلاعاتی برای شناسایی سرباندهای اصلی قاچاق تاکید کرد و بیان داشت: برای مبارزه موثر با قاچاق باید کار نرم افزاری صورت گیرد.

 

وی گفت: راه اندازی و فراهم کردن زمینه مناسب برای رونق و فعالیت بازارچه های مرزی نیز در تامین معیشت مردم مرزنشین و کاهش قاچاق موثر است که باید در هرمزگان این کار صورت گیرد.

 

 




منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار