معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در قم:
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از اقدامات مهم را امضای میثاق‌نامه اخلاق حرفه‌ای توسط رسانه‌های کشور دانست و گفت: این اتفاق نشان از بلوغ رسانه‌ای است و تاکنون ۸۸ رسانه از مهم‌ترین رسانه‌های کشور این میثاق نامه را امضا کرده‌اند.
کد خبر: ۴۸۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳ 02 September 2017
به گزارش تابناک قم، حسین انتظامی در نشست صمیمی با فرهیختگان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به دو وعده رئیس‌جمهور در بخش مطبوعات اظهار داشت: رئیس‌جمهور در رابطه با قانون مطبوعات و ارائه لایحه سازمان نظام رسانه‌ای قول داده‌اند.

وی بابیان اینکه اجرای قانون مطبوعات مراحل پایانی خود در هیئت دولت را سپری می‌کند، افزود: انتخابات خانه مطبوعات در دوره جدید با شفافیت خوبی برگزار شد و ظرفیت‌های خوبی در خانه مطبوعات به وجود آمده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از اقدامات مهم را امضای میثاق نامه اخلاق حرفه‌ای توسط رسانه‌های کشور دانست و گفت: این اتفاق نشان از بلوغ رسانه‌ای است و تاکنون 88 رسانه از مهم‌ترین رسانه‌های کشور این میثاق نامه را امضا کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای پنجره‌ای واحد برای مجوزهای کانون‌های تبلیغاتی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت ارشاد، وزارت صنعت و شهرداری‌ها به امضا رسیده که بر اساس آن استعلامات منسجم خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار