آرش لهونی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان جوانرود گفت:منطقه اورامانات و شهرستان جوانرود صاحب پیشینه و فرهنگی غنی و کهن است که حفظ این پیشنه فرهنگی ضرورت برای همه ماست.
کد خبر: ۵۲۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 07 November 2017
آرش لهونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:با کشف سندی متعلق به قبل از میلاد مسیح در یکی از روستاهای اورامانات، که در آن یک باغ انگور معامله شده است و خریدار و فروشنده آن مشخص است نشان دهنده پیشینه چندهزار ساله و هویت این مردم ریشه دار می باشد. که صاحب فرهنگ و تمدن چند هزار ساله هستند. که همه ما موظف ایم تلاش کنیم برای حفظ این فرهنگ غنی که بزرگترین سرمایه ما مردم است.

وی  خاطر نشان کرد:نهادهای فرهنگی و انحمن های فرهنگی و ادبی نقش برجسته ای  دارند لذا باید به این انجمن ها و فعالان ادبی و هنری و رسانه ای اعتماد شود و بنده به عنوان مسئول سیاسی و مدیر این شهرستان اعلام می کنم به هیچ وجه نگاه در جوانرود نگاه امنیتی نیست . و نگاه ها نباید امنیتی باشد چون این انجمن ها در چهارجوب قانون و نظام جمهوری اسلامی مجوز و فعالیت دارند.

فرماندار جوانرود  تصریح کرد:وجود یک سالن اجتماعات فرهنگی مناسب که هم محل استقرار انجمن ها باشد و در خور مردم شهر بافرهنگ جوانرود باشد یک ضرورت و دغدغه می باشد.

لهونی اظهار داشت: با در دستور کار قرار گرفتن ساخت یک سالن جدید با همکاری مسئولان و شورای شهر و کمک مدیر سازمان برنامه و بودجه استان در سال آینده ،  این سالن افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 به گفته فرماندار جوانرود:این سالن اجتماعات با ظرفیتی شاید در حدود ۲۰۰ نفر با تخصیص ۲۵۰ میلیون اعتبار آماده استفاده و افتتاح است. 

لهوانی تاکبد کرد: قطعا ما و مدیران شهرستان پذیرای نقد سازنده هستیم و خبرنگاران نیز جایگاه ویژه ای برای ما دارند و هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد در غیر اینصورت ما از خبرنگاران حمایت خواهیم کرد.

گفتگو از فرهاد صالحی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار