مدیرکل ارشاد قزوین خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از فعالیت 107 رسانه مکتوب در استان خبر داد و گفت: امروز رسانه‌ها و خانه مطبوعات باید به سوی خوداتکایی و خودگردانی پیش رفته و در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای بردارند.
کد خبر: ۵۲۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اکبر اسکندری‌نژاد در نشست هم‌اندیشی مدیران و سرپرستان رسانه‌ها با موضوع نقش و جایگاه آنان در توسعه پایدار و متوازن استان با استاندار قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از فعالیت 107 رسانه مکتوب در استان خبر داد و اظهار داشت: امروز رسانه‌ها و خانه مطبوعات باید به سوی خوداتکایی و خودگردانی پیش رفته و در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی با اشاره به یکی از مشکلات اصحاب رسانه در استان قزوین ادامه داد: برقراری و راه‌اندازی مجدد یارانه‌های مطبوعات یکی از دغدغه اصحاب رسانه بوده که این مهم به دلیل مشکلات مالی قطع شده است که در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین همچنین از بیمه شدن خبرنگاران خبر داد و اضافه کرد: براساس قول معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمام اصحاب رسانه که براساس شاخص‌های این وزارتخانه معرفی می‌شوند، به زودی زیرپوشش بیمه قرار می‌گیرند.

اسکندری‌نژاد یادآور شد: باتوجه به استقرار دولت یازدهم، مجوز 50 فقره نشریه استانی صادر شده است که در طول دولت یازدهم صدور مجوز نشریات حداقل از سه تا پنج سال و در دولت دوازدهم حداقل از پنج ماه و حداکثر به یکسال رسیده است.

این مسؤول با بیان اینکه یک پایگاه خبری، 40 فقره نمایندگی نشریات سراسری و 13 سرپرستی خبرگزاری‌ها در استان فعالیت می‌کند، عنوان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در مسیر توسعه قزوین گام برداشته و ارزش‌های فرهنگی را در اذهان عمومی تسریع بخشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار