مسعود دالمن که مدتی پیش از انتصاب تراکمه نیز مسئولیت معاونت عمرانی استانداری هرمزگان را بر عهده داشت،‌ دوباره به عنوان سرپرست این معاونت از سوی جاسم جادری در این پست قرار گرفت تا تراکمه از غرب هرمزگان کاندیدای مجلس شود.
کد خبر: ۵۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 27 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، بابک تراکمه تنها به فاصله 6 ماه از انتصابش به عنوان معاون عمرانی استانداری هرمزگان استعفا داد تا در حوزه غرب استان هرمزگان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.
 
استاندار هرمزگان ابتدا با استعفای وی مخالفت می کند اما با اصرار تراکمه،‌ دکتر جادری استعفای وی را پذیرفته و دالمن را که مدتی قبل از تراکمه نیز معاون عمرانی استانداری هرمزگان بود،‌ بجای وی منصوب کرده است.
 
به این ترتیب،‌ دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور حکمی مسعود دالمن را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب کرد.
 
در متن این حکم آمده است:
 
"با استعانت از خداوند منان و با توجه به تجارب مفید به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی منصوب می شوید.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف قانونی و در اجرای منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و سربلند باشید. توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت دارم".
 
شایان ذکر است؛ دکتر مسعود دالمن در حال حاضر مسئولیت مدیرکلی دفتر فنی استانداری هرمزگان را نیز بر عهده دارد و پیش از این مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار