کد خبر: ۵۴۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 26 December 2017
در آینده‌ای نزدیک شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی به شکایات خبرنگاران در دادسرای گچساران راه اندازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، دادستان گچساران گفت: در این شعبه ویژهراه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به شکایات خبرنگاران در گچساران شکایات خبرنگاران علیه ادارات و اشخاص یا شکایت علیه خبرنگاران رسیدگی می‌شود.
امیرحمزه بازیار با بیان اینکه ماجراجویی، کنجکاوی در اخبار و هرگونه خبر پرمخاطب زدن به هر قیمتی خوب نیست و اصحاب رسانه باید انتقال دهنده صحیح اخبار باشند افزود: یک خبرنگار باید سازنده انتقاد کند تا مسئولان ببینند و بار مشکلات جامعه کمتر شود.
دادستان گچساران گفت: انتظار داریم که پروسه انتقال خبر به نحو صحیح صورت گیرد این در حالی است که بار‌ها پیش آمده که روسای ادارات و مسئولان زیربط از برخی رسانه ها، سایت‌ها و فضای مجازی گلایه‌مند هستند.
بازیار افزود: خبرنگاران باید در هنگام تهیه خبر مستندات لازم را داشته باشند چرا که بار‌ها پیش آمده بعد از انتشار برخی اخبار مسئولان مدعی شدند که چنین حرفی را نزده اند، بنابراین بهتر است خبرنگاران، مستنداتی همچون صدا و یا فیلم مصاحبه شونده را داشته باشند.
وی ادامه داد: در مورد درج اخبار امنیتی باید خبرنگاران توجه و هوشیاری کامل در خصوص انتشار این اخبار را داشته باشند و با مسئولان امنیتی و قضایی پیش از انتشار خبر هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار